Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Rolki skatepark

Domyślnie Rolki skatepark

Witam ! To jest moja pierwsza "sesja" zrobiona na skateparku, jestem amatorem i bardzo prosilbym "starych wyjadaczy" o skomentowanie tego co zrobilem,mile widziane wskazowki co jest nie tak odnosnie kadrowania ,obrobki itp. W trakcie robienia zdjec swiecilo mocno slonce co nie jest najlepsze dla fotografa ale to byl jedyny czas wolny kiedy moglem wyskoczyc i popstrykac. Z gory dziekuje za pomoc i wskazowki.

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.
    Nikon D60 nikkor 18-55mm nikkor 55-300mm filterki

Domyślnie

Podoba mi się 7.
    Byłoby lepiej gdybyś doświetlił lampą z lewej strony.
    Festina lente!

Domyślnie

hmmmm tak kiepsko ? nikt nie chce nic powiedziec,male wskazoweczki ? moze pomylilem dzialy

Domyślnie

hej fajny set.. 4i 5 dla mnie najlepsze choć przeszkadza mi drzewko trochę to wygląda jakby siedział na nim może trochę fotoszopa i jakieś trend kolorki bo bo jakeś takie bezpłciowe
    Pozdro
    Nikon plus oczy plus graty

Domyślnie

Dzięki bardzo kolorki specjalnie "zabralem" bo myślałem,ze tak fajnie będzie wyglądało dzięki !

Domyślnie

Więcej koloru, wystemplować gałęzie które czasem wyrastają z d...
    Dla mnie może być. Coś się dzieje i jest git.
    D90 | N35 | S10-20
    <a href="https://www.facebook.com/manonthewhiteline">Man on the White Line</a>

Domyślnie

Fajnie opowiedziane, jest wstęp, rozwinięcie, trochę detali i ostatnie zdjęcie zamykające, rozładowujące napięcie. Jeszcze jeden portret z bliska bym dodał (twarz, spojrzenie).
    wybieram inne systemy

Domyślnie

Kadrowo bardzo fajnie. Obróbka kompletnie do mnie trafia. Preferowałbym jakiś wyrazisty kolor albo trzymać się b&w. W tej wersji, którą zapodałeś skóra wyszła niekorzystnie. Przynajmniej na moim monitorze. Pozdro!
    Flickr D600 + S14mm 2.8 + S35mm 1.4 + T90mm 2.8 + lampy

Domyślnie

Dzieki wszystkim za wskazowki

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez dambi13 Zobacz posta