Close

Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 99

Wątek: Po co mi F100

  1. #21

    Domyślnie

    Portra to bardzo dobry wybór
    “When you photograph people in color, you photograph their clothes. But when you photograph people in black and white, you photograph their souls” Ted Grant

  2. #22

    Domyślnie

    Kodak Portra 160, 400, Fuji 160s..
    Völkchlor

  3. #23
    Rozmowny Awatar esio
    Dołączył
    01 2008
    Miasto
    Katowice/ Oswestry / Tychy/ Hannover
    Posty
    331

    Domyślnie

    Kodak Portra 160 potem zrób portrety na Kodak Professional endura i będziesz w niebo wzięty.
    Po za tym nie zapomniany trzask migawki. Lubię posłuchać.
    Dokup obiektyw 28-105 3,5-4,5, powinien w zupełności wystarczyć.
    Ewentualnie 24-120 3,5-5,6, ceny nie są duże.
    I nie traktuj go "wszystko można pstryknąć".
    Szanuj go i szanuj każdą klatkę.
    Życzę zadowolenia i pozdrawiam.
    F100+BP N28-105 3,5-4,5 N24-120 3,5-5,6 N28 2,8 N50 1,4 N135 2,8
    D300+BP D700+BP D800+BP
    S10-20 3,5 N18-70 3,5-4,5 N18-105 3,5-5,6VR N50 1,4 N50 1,8 N85 1,8
    N24-85 3,5-4,5VR N70-200 2,8VR N200-500 5,6VR 3xSB-800

  4. #24

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez esio Zobacz posta
    Dokup obiektyw 28-105 3,5-4,5, powinien w zupełności wystarczyć.
    Ten obiektyw to jakaś masakra. Kiedyś przesiadłem się z Minolty 500si z kitowym 35-70 na Nikona F80s z tym właśnie obiektywem (28-105) i nagle z kolorystyką zdjęć zrobił się jakiś dramat. Nie wiem, czy obiektyw może aż tak wpływać na kolory (?), a może tylko kolory po prostu najbardziej rzucały się w oczy, ale jak wcześniej nigdy nie kląłem na sprane/brzydkie barwy, tak na tym zestawie robiłem to ciągle. A w obydwa body wrzucałem w tym czasie superię200.

    Jakąś stałkę na F100 zapnę.
    F70, F100, S5Pro, S 10-20, N24 2.8D, N35 1.8G, N50 1.8D, N85 1.8D, N180 2.8D.
    Metz 40MZ3i, Metz 54MZ4i, Sony A5000 i A6600.
    ex -
    F3HP, F80s, D610, N18-200, A6300

  5. #25

    Domyślnie

    Takie ciemne kitzoomy to są dobre do F60..
    Völkchlor

  6. #26

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez esio Zobacz posta
    Dokup obiektyw 28-105 3,5-4,5, powinien w zupełności wystarczyć.
    Ewentualnie 24-120 3,5-5,6, ceny nie są duże.
    Masz, czy słyszałeś?
    Szukam opinii o 24-120, a super by było jakby w porównaniu do 28-105 (z tym znamy się jak łyse konie)
    Ma i ja RB67, F90X, F4S+F4+1/2 F4, Metz ,SB i brzydkie Canony. Na góry m4/3

  7. #27

    Domyślnie

    Ciemne i duże szkła to prosta droga, żeby na wstępie obrzydzić sobie mały obrazek.

    posiadam plecaczek a w nim kliszaczek, tudzież teczkę a w niej cyfróweczkę | moje 500px

  8. #28

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MariuszJ Zobacz posta
    Ciemne i duże szkła to prosta droga, żeby na wstępie obrzydzić sobie mały obrazek.
    Jak sobie przypomnę, co się dało zrobić na 18DIN (nie kumającym: 50ASA/ISO) ... ale rzeczywiście zoomów wtedy nie było.

    Tak więc mam świadomość w/w faktu, a ja osobiście pytałem o porównanie dwóch - przepraszam - zoomów.
    Ma i ja RB67, F90X, F4S+F4+1/2 F4, Metz ,SB i brzydkie Canony. Na góry m4/3

  9. #29

    Domyślnie

    zoomy to zło. dlatego nawet kompakt cyfrowy kupuję ze stałką
    Völkchlor

  10. #30

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pastwisko Zobacz posta
    zoomy to zło. dlatego nawet kompakt cyfrowy kupuję ze stałką
    Nie byłbym aż tak ortodoksyjny. Po prostu trudno uzasadnić przewagę ozoomowanego kliszaka nad jakimś ozoomowanym nexem za pomocą racjonalnych argumentów.

    Chociaż dalej uważam 35-70/2.8 za najlepszy z możliwych pojedynczych obiektywów dla nikonowskiego małego obrazka, zamiatający pod dywan podejrzanej jakości N-stałki.

    posiadam plecaczek a w nim kliszaczek, tudzież teczkę a w niej cyfróweczkę | moje 500px

Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •