Close

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Kopciuszek.

Smile Kopciuszek.

Skoro nie podobają Wam się trochę „inne” fotki (może za dużo wymagam… kto wie? ), cóż zrobić… trzeba wrzucić coś standardowego. Kopciuszka, na przykład.

Najzieleńszy z zielonych
    Niezbyt poważny, czasem odważny, nie-co-dziennik sporadyczny.

Domyślnie

Widzę, że domownikom nie dajesz rutinoscorbinu a jakiemuś kopciuszkowi to nie żałujesz
    Podoba mi się. Bardzo lubię jak światło pokazuje strukturę oka a nie tylko czarną kropkę z odbitym światłem
    Jest 10 rodzajów ludzi, ci co rozumieją arytmetykę binarną i ci co jej nie rozumieją.

Domyślnie

Fajny model, ładnie pokazane upierzenie, dobra jakość.
    To z 70-300VR?

Domyślnie

Otwieram, i już myślałem ze to będzie rozwinięcie wątku rutinoscorbinowego, i oczom nie wierzę - kopciuszek - i ładny
    Może delikatnie bym przyciemnił bez kontrastu.
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Dzięki za tych kilka słów.

Co do samych zdjęć i ich poprawności (w rozumieniu forumowej -- albo szerzej pisząc -- społecznej akceptacji). Staram się jednak nie zamykać w żadnych sztywnych ramach. Poszukuję, wypatruję, kombinuję… Szalenie nudna stałaby się fotografia (ogólnie, nie tylko przecież przyrodnicza), gdyby składała się li tylko ze zdjęć technicznie perfekcyjnych, przedstawiających ptaka na gałązce z rozmytym tłem. Nie możemy wszyscy patrzeć na świat w taki sam sposób, w nieskończoność powielać schematy, bojąc się odchylić od pionu… wiedząc, że nasza fotografia może się nie spodobać. Jeśli ktoś umyślnie, konsekwentnie i z premedytacją zrealizuje swoją małą wizję na zdjęcie, które będzie nie do końca szablonowe… czy pisząc wprost -- niesztampowe, nie powinniśmy na siłę doszukiwać się jakiś oczywistości, poprawności w każdym calu… Taki obrazek na pierwszy rzut oka zapewne wyda się jakimś koszmarnym nieporozumieniem -- ale… nie musi nim być.

Cytat Zamieszczone przez mycza Zobacz posta
    To z 70-300VR?
    Mhm.