Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Domyślnie Capture One - jak to działa?

Sciągnąłem sobie wersję próbną Capture One. O ile obróka zdjęć jako tako mi idzie to wciąż nie potrafię znaleźć kilku opcji. Mianowicie jak zrobić ramkę i podpis w tym programie? Gdzie się zapisują zdjęcia? I jek się je zapisuje, bo nigdzie nie ma opcji save? Jest save workplace, ale o co chodzi?
    jestem laikiem i nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z tego typu programem.

Domyślnie

A może tak: Link
    Z6II|FTZII|N10-24|N14-24|N35|N24-70|N105VR|N70-200VRII|TC-14EIII|TC-17EII|SB800|YN-685|YN-460II|YN-622N-TX|YN-622N|YN RF-602|YN RF-603
    Było: D700+MB-D10|D200+MB-D200|

Domyślnie

heh.. gupi ja..

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez bryk77 Zobacz posta
    Sciągnąłem sobie wersję próbną Capture One. O ile obróka zdjęć jako tako mi idzie to wciąż nie potrafię znaleźć kilku opcji. Mianowicie jak zrobić ramkę i podpis w tym programie? Gdzie się zapisują zdjęcia? I jek się je zapisuje, bo nigdzie nie ma opcji save? Jest save workplace, ale o co chodzi?
    jestem laikiem i nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z tego typu programem.
    Ramki chyba nie zrobisz w C1, jak już to tylko jak będziesz robić galerie web albo stylesheets (taki podgląd zdjęć).
    Warto zaprzyjaźnić się z QuickTAB czyli ikonkami z funkcjami na skróty :

zaznaczyłem tutaj najważniejsze funkcje, które odpowiedzą na pytanie gdzie się zapisują zdjęcia.
    Najpierw musisz wejść w zakładkę z kołem zębatkowym i tam ustawić "Przepis" czyli process recipes,
    najlepiej jeśli zdjęcia skopiowałeś przez c1 z karty i stworzyłeś osobną sesję na ich edycję. Gdy zaznaczysz
    ptaszkiem jeden przepis to on będzie wpływał na finalne wywołanie zdjęcia, oczywiście możesz zaznaczyć
    np 4 przepisy i tak jak na zdjęciu wywołał byś tiffa 16 bit, pewnie tiffa (akurat ten przepis modyfikuje często)