Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Magda

Domyślnie Magda

Cześć,

Testowałem obróbkę a'la HighKey. Trochę mnie poniosło i powstało takie coś. Napiszcie co myślicie.
    PS: Jestem amatorem! So have mercy!

//EDIT
    BRAK ZDJĘCIA, wygasł zewnętrzny hosting. Zachęcamy do umieszczania zdjęć na hostingu forum.
    Ostatnio edytowane przez MstrG ; 11-08-2025 o 11:41 Powód: brak zdjęcia, wygasł hosting
    Nikon D7000 | Sigma 18-50 EX DC MACRO HSM | Nikkor 10.5 AF Fisheye 2.8G | Sigma 70-200 2.8 APO HSM MACRO | Sigma 50 1.4 EX DG HSM

Domyślnie

Bardzo kiepskie światło (ostre) i pojechałeś ja tu widzę dużo przepałów

Domyślnie

troszkę, mało szczegółów widać - za przedmówcą - takie przepalone. To nie jest niestety highkey, tylko prześwietlone zdjecie ... Ja w tej dziedzinie, akurat może nie jestem ekspertem, ale jak się podoba to jest OK, jak się nie podoba to trzeba poprawić. W czym wywołujesz i obrabiasz?
    Myślę, że trzeba to bardziej wypełnić światłem i zmniejszyć czernie, tak żeby zniwelowac cienie, żeby je rozmyc. Podejrzewam, że tu podrasowałeś ekspozycję, a to nie daje rewelacyjnych efektów. Jak zmiękczysz i porozjaśniasz tu i uwdzie to wtedy kontrastu ciutkę i dajesz radę
    Pozdrawiam, Kasia Wrońska

Usunięto komercyjną stopkę - regulamin forum!

Domyślnie

Dzięki Sowart. Rozumiem, że mówiąc ostre światło masz na myśli twarde linie cieni tak?
    A co do przepałów to w sumie prawie zamierzony efekt. Celowo podniosłem mocno kontrast.

Mam jeszcze inne fotki z uroczą Magdą więc dodam je poniżej.
    Wiem, że dziwnie wyszło, że wszystkie są w bardzo podobnej "pozie" ale akurat te wybrałem do obróbki - to przypadek Postaram się z czasem dodać kolejne!

Liczę na konstruktywną krytykę. Najlepiej wytykajcie błędy w punktach

PS: można edytować posty?
    PSS: Magda pierwszy raz w życiu stała przed obiektywem

>>1<<

Magda by Tomek Wiendlocha, on Flickr

>>2<<

Magda by Tomek Wiendlocha, on Flickr

>>3<<
    //EDIT