Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Bordo +zieleń

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie

no niestety nie podoba m się.
    na 1 suknia w pstrokate wzory ( czy też inne kwiaty) + sceneria do około wprowadza chaos i nie pozwala się skupić. W PG te krzaki jeszcze bardziej odwracają wzrok i burza jakąś tam harmonie miejsca.
    2 trochę ciemna z reszta tak jak 1. choć samo zdjęcie w sobie lepsze niz 1.
    Światełko na obu zdjęciach żadne.
    Oczywiście bez urazy i wcale nie musisz się ze mną zgadzać, tez jestem amatorem
    Calkiem niezly aparat, takie sobie szkła, marne umiejętności i niewiele czasu...

Domyślnie

ojoj... i kadrowo i kolorystycznie to wszystko niestety leży...

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez stock Zobacz posta
    ojoj... i kadrowo i kolorystycznie to wszystko niestety leży...
    Kolorystycznie - że niby co masz na myśli ? KOnkrety konkrety, jak juz piszesz to pisz a nie pierdu pierdu.

Domyślnie

Ja bym dal te ujecia w pionie .... Zwlaszcza 1, ktore bym tez przekadrowal.
    __________________________________________________ _________________
    D4s ¦ D800 ¦ N50/1.8 ¦ N105/2.8 ¦ N14-24/2.8 ¦ N24-70/2.8 ¦ N70-200/2.8 ¦ SB900
    akbiphotos.pl

Domyślnie

jak dla mnie, to pani jest "za bardzo" naubierana... na obydwu nie podoba mi się kolor skóry, a co do kadrów, to wyglądają na "nieco" przypadkowe...o świetle też już ktoś wspomniał...
    p.s. krajobrazy robisz o niebo lepsze...
    D300s/MB-D10/17-55/35/50/85/70-200/SB600/ i ... brak czasu! Fuji X-T10/X-T20/18/35/56...

Domyślnie

ja pozwolę sobie na nieco inne zdanie:

1/ sceneria 1-ki jest bardzo fajna i jak najbardziej nadaje się na portretowe tło.
    2/ również nie czepiałbym się ubioru - jest stylistycznie i kolorystycznie spójny.