Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Wątek: Wyzwalanie lamp

Domyślnie Wyzwalanie lamp

Witam,
    jestem początkującym fotografem. Do tej pory robiłam zdjęcia moim Nikonem D80 jedynie z użyciem lampy błyskowej. Teraz chciałabym powoli kompletować swoje małe, domowe studio. Zdecydowałam się na początek kupić i przetestować lampę Quantuum R+300. Mam tylko problem jaki wybrać system wyzwalania lamp? Przy założeniu, że w przyszłości będę studio rozbudowywać? W co warto zainwestować, jaki rodzaj i jaka firma? Będę wdzięczna za porady.

Domyślnie

Początek wątku to rok 2009. Kup coś proponowanego pod koniec.
    Tak naprawdę to wszystko się nadaje.
    Moje systemy: Nikon F, D i Z, Hasselblad 503CX, Leica, Canon, Pentax, Olympus, Minolta, Rolleiflex TLR FKD, Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze itd itd, blisko 100 szkiełek.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Jacek_Z Zobacz posta
    Tak naprawdę to wszystko się nadaje
    I to jest najważniejsze z tej dyskusji.
    Co do najtańszych wyzwalaczy, uwaga z praktyki: odbiorniki mają mieć baterie w dobrym stanie (baterie, nie akumulatorki), mogą głupieć jak w pobliżu nich jest aktywna komórka, jak przy normalnym czasie (1/160-1/125) pojawia Ci się czarny pasek to trzeba zmienić baterię w nadajniku a tymczasowo zmienić czas np. na 1/60 .
    Poza tym na małych odległościach (studio) pewność praktycznie 100%.

Domyślnie

Mała rada ode mnie,
    wybrać zestaw który jest w całości na ogólnodostępne baterie.
    Niektóre nadajniki zasilane są małodostępnymi wynalazkami.
    Camera Obscura, DX, FX, XXX

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez r_m Zobacz posta
    Co do najtańszych wyzwalaczy, uwaga z praktyki: odbiorniki mają mieć baterie w dobrym stanie (baterie, nie akumulatorki),
    ja mam akumulatorki i jest ok

Domyślnie