Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Kaplica

Oszczędny w słowach
    Miasto
    k/Tarnowskich Gór

Domyślnie Kaplica

Witam,
    Na początku witam się z Wami, jestem początkująca w dziedzinie fotografii...Jest to moje hobby, mimo to jednak staram się przykładać do każdego zdjęcia jak potrafię.
    Poniżej przedstawiam jedną z pierwszych fotek wykonanych NikonemD90.
    Ocena, wskazówka, krytyka konstruktywna będzie dla mnie pomocą.
    Dziękuje i pozdrawiam, coli.

Domyślnie

Witaj na Forum. Trochę trudno wypowiadać się co do zdjęcia, gdyż jest bardzo małe ... Kapliczka jest ciekawa. Najbardziej podoba mi się w niej płakorzeźba, ale jak pisałem zdjęcie jest małe, więc za bardzo oka nie mogę nacieszyć Kadr jest dość ciasny, ale nie byłem tam, może tak trzeba było. Zastrzegam, że nie oglądam zdjęcia na dobrym monitorze, ale widzę różnicę tonacji między dołem (sepiowata) a górą (zimna) zdjęcia. U góry pojawia się chyba jakaś poświata. Na zdjęciu trochę odbiła swoje piętno dystorsja. Pomarudziłem, ale zdjęcie obejrzałem z przyjemnością

Ps. to chyba jest kapliczka,a nie kaplica .
    Ostatnio edytowane przez Dune ; 07-12-2011 o 13:51 Powód: kapliczka

Oszczędny w słowach
    Miasto
    k/Tarnowskich Gór

Domyślnie

Dzięki za ocenę...
    Jeśli chodzi o rozmiar, to zmniejszyłam doświadczeniem na innych forach, nie sądziłam, że tutaj można dodawać większe zdjęcia. Niestety, mam tylko jedną wersję (tą mniejszą), następnym razem dam w wygodniejszych rozmiarach.
    Co do tonacji, o której piszesz...Nie ukrywam, że był to celowy zamiar, ale to oczywiście rzecz gustu.

Dzięki raz jeszcze za kilka słów.

ok...niech będzie kapliczka hihi, mam nadzieję, że to zdjęcie nie jest jednak "kaplicą" hihi!

Domyślnie

Zgodnie z regulaminem możemy zamieszczać zdjęcia w formacie max 850p w pionie oraz 1000p w poziomie. De gustibus ... - wiadomo
    Nie jest kaplicą, przecież pisałem ... Pozdrawiam

Domyślnie