Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Domyślnie nikon D80 problem .

Witam , może na poczatek się przedstawie , jestem Iza . Znalazłam to forum i wydaje mi się być bardzo przyjemne . Obecnie posiadam nikona D80. fotografuje amatorsko , wyłacznie dla siebie . ale z moim aparatem chyba dzieje sie coś dziwnego . jak robie zdjęcie i nacikam spust migawki to zdjęcie robi się jakby do połowy i musze czekać około 10 sec. aż zdjęcie zrobi się do końca , przy czym aparat jest jakby zawieszony a zdjęcia nieładne . najdziwniejsze ze na trybie auto z fleszem wszystko działa . a na innych trybach nie . Niestety nie lubie korzystać z tego trybu wiecie może co może być przyczyna tej niemiłej sprawy ?. Przypominam że jestem amatorka wiec niezbyt się znam . Zastanawiam się nad pójściem do jakiegoś serwisu z naprawa , ale najpierw musze wiedzeć czy to faktycznie jakiś uszczerbek w zdrowiu mojego maleństwa . dziękuje za odpowiedzi

Domyślnie

Na M i ustawieniu czasu na np. 1/100 s też tak jest?

Domyślnie

a gdzie to ustawić , ja przepraszam ale aparat mam od wczoraj i jest to moja pierwsza lustrzanka , zawsze jechałam na kompaktowych .

Domyślnie

jak ustawie na 1/100 idzie normalnie niby , tylko zdjęcia wychodza całe czarne , ciemne i wg . dlaczego ?

Domyślnie

No to może na bardzo szybko KLIK. Poszukaj u wujka googla czegoś o podstawach fotografii, może nawet jakąś książkę kup Akurat długie zimowe wieczory sprzyjają czytaniu i nauce
    Dziwnym nie jest

Domyślnie

ale to nawet na auto bez lampy tak dziwnie chodzi, wydaje mi sie że to wina aparatu i trzeba pójść z nim do jakiegoś specjalisty żeby zobaczył o co mu chodzi ,

Domyślnie

zrób reset ustawień. jak nagrzewałem w ustawieniach to podobnie miałem.. jeśli to nie pomoże to już nie wiem..

jeśli znajdę czas to poszukam dokładnie ...
    Mężczyźni rozwijają się do 5 roku życia, a później TYLKO rosną..

Domyślnie