Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Domyślnie nikon D80 problem .

Witam , może na poczatek się przedstawie , jestem Iza . Znalazłam to forum i wydaje mi się być bardzo przyjemne . Obecnie posiadam nikona D80. fotografuje amatorsko , wyłacznie dla siebie . ale z moim aparatem chyba dzieje sie coś dziwnego . jak robie zdjęcie i nacikam spust migawki to zdjęcie robi się jakby do połowy i musze czekać około 10 sec. aż zdjęcie zrobi się do końca , przy czym aparat jest jakby zawieszony a zdjęcia nieładne . najdziwniejsze ze na trybie auto z fleszem wszystko działa . a na innych trybach nie . Niestety nie lubie korzystać z tego trybu wiecie może co może być przyczyna tej niemiłej sprawy ?. Przypominam że jestem amatorka wiec niezbyt się znam . Zastanawiam się nad pójściem do jakiegoś serwisu z naprawa , ale najpierw musze wiedzeć czy to faktycznie jakiś uszczerbek w zdrowiu mojego maleństwa . dziękuje za odpowiedzi

Domyślnie

Na M i ustawieniu czasu na np. 1/100 s też tak jest?

Domyślnie

a gdzie to ustawić , ja przepraszam ale aparat mam od wczoraj i jest to moja pierwsza lustrzanka , zawsze jechałam na kompaktowych .

Domyślnie

jak ustawie na 1/100 idzie normalnie niby , tylko zdjęcia wychodza całe czarne , ciemne i wg . dlaczego ?

Domyślnie

No to może na bardzo szybko KLIK. Poszukaj u wujka googla czegoś o podstawach fotografii, może nawet jakąś książkę kup Akurat długie zimowe wieczory sprzyjają czytaniu i nauce
    Dziwnym nie jest

Domyślnie

ale to nawet na auto bez lampy tak dziwnie chodzi, wydaje mi sie że to wina aparatu i trzeba pójść z nim do jakiegoś specjalisty żeby zobaczył o co mu chodzi ,

Domyślnie

zrób reset ustawień. jak nagrzewałem w ustawieniach to podobnie miałem.. jeśli to nie pomoże to już nie wiem..

jeśli znajdę czas to poszukam dokładnie ...
    Mężczyźni rozwijają się do 5 roku życia, a później TYLKO rosną..

Domyślnie

Coś mi się zdaje, że nie znasz podstawowych zależności czas-przysłona - a poruszone zdjęcie.

W pierwszym wypadku zapewne miałaś ustawiony długi czas. W drugim czas ok, ale przysłona pewnie przymknięta (albo iso za niskie).

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez bitterdelicious Zobacz posta
    jak ustawie na 1/100 idzie normalnie niby , tylko zdjęcia wychodza całe czarne , ciemne i wg . dlaczego ?
    To jest skrót od "w ogóle"?

Są ciemne, bo są niedoświetlone. Zawsze możesz spróbować wrócić do ustawień fabrycznych. Jednoczesne wciśnięcie przycisków z zielonymi kropkami zdaję się.
    "Am Anfang schaute ich mich um, konnte aber den Wagen, von dem ich träumte, nicht finden. Also beschloss ich, ihn mir selber zu bauen." F.Porsche

Domyślnie

Prawdopodobnie trzeba trochę poczytać, potrenować i sprzęt "się naprawi".

Witamy na forum
    seek & destroy
    Tyle masz talentu, ile zdolasz go udzwignac...

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów