Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Domyślnie Winter is coming

Pionorama złożona z 7 poziomych kadrów

Przepraszam za rozmiar ale na mniejszym nic nie widać.
    Zresztą polecam oglądać większą wersję dostępną tutaj

Domyślnie

Mnie się podoba, choć mpwt może mieć inne zdanie...

Pzdr.
    D700 + N24-70 + N80-200D ED + N70-300VR, SB-900

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez wasilewk Zobacz posta
    mpwt może mieć inne zdanie...
    myślę że mu się spodoba

to
    Gość

Domyślnie

Pięknie wyszło Nie znam się na nocnym niebie i astronomii, ale ten jasny zielonkawy punkt nisko nad horyzontem to Syriusz? Szukałem go ostatnio na niebie, ale nie znalazłem - być może zbyt blisko miasta byłem i światła miasta za bardzo rozświetliły niebo nad horyzontem.

Domyślnie

na moje oko to syriusz jest tu tuż tuż pod linią horyzontu, przy zakończeniu masztu wiatraka więc nie miał szans się załapać

woda
    Gość

Domyślnie

To żadna złośliwość. Czysta refleksja.
    Dlaczego z 7? A nie np. z 17?

Kawałek "ziemi" jest przecież tylko skromnym dodatkiem, który ma byc punktem odniesienia. Zdjęcie i tak ma swoje własne, indywidualne proporcje.

Domyślnie

Mnie niezmiennie zachwycają takie fotografie!
    Zapraszam
    <a href="http://www.michalostrowski.com.pl/" target="_blank">www.michalostrowski.com.pl</a><br>

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez _tomek_ Zobacz posta
    Pięknie wyszło Nie znam się na nocnym niebie i astronomii, ale ten jasny zielonkawy punkt nisko nad horyzontem to Syriusz? Szukałem go ostatnio na niebie, ale nie znalazłem - być może zbyt blisko miasta byłem i światła miasta za bardzo rozświetliły niebo nad horyzontem.
    Zapewne chodzi Ci o Betelgeza, jedna z gwiazd z gwiazdozbiorze Oriona. To ta tuż nad lewą łopatą wiatraka. Syriusza niestety jeszcze nie widać. Jest pod horyzontem. Za to bardzo ładnie widać plejady i galaktykę andormedy

Cytat Zamieszczone przez woda Zobacz posta
    To żadna złośliwość. Czysta refleksja.