Close

Strona 1 z 24 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 237
  1. #1

    Domyślnie Jaki aparat na początek ?

    Cześć,

    jest to mój pierwszy wpis na tym forum wiec może najpierw się przedstawię - jestem Kasia i bawię się fotografią już ponad sześć miesięcy. Używam Canona G7 ale niestety nie jest to to czego szukam, to takie bardziej pstrykanie niż robienie zdjęć i mam taki niedosyt ze tylko się bawię a nie tworze. Znajomy przekonał mnie ze prawdziwa fotografia to fotografia analogowa i robienie zdjęć aparatem cyfrowym to tylko zabawa i strata czasu.

    Mam paru znajomych którzy interesują się fotografia ale niestety tylko jej podziwianiem a nie uprawianiem i nie mam się kogo poradzić jak zacząć moja przygodę z klisza i prawdziwymi zdjęciami. Moja koleżanka która zna to forum poleciła mi zasięgnąć rady u Was właśnie, mówiąc ze jest tu duża rzesza znawców fotografii tradycyjnej, tak wiec zarejestrowałam się i pytam

    Słyszałam wiele na temat fotografii analogowej od moich znajomych ale jedyne co mam to mętlik w głowie od tych wszystkich informacji. Polecono mi na początek aparat marki Zenit jak idealny do nauki, który ma jak to określono dusze i zdjęcia z innych aparatów nie równają się z tymi z Zenita. Przekonywano mnie także ze klisza 35mm ma bardzo słabą jakość i ze każdy aparat cyfrowy nawet taki za 500zl zrobi o wiele lepsze zdjęcia. Ktoś inny powiedział mi ze jak mam robić zdjęcia na kliszy to tylko aparatem marki Pentaxon który robi zdjęcia kwadratowe które ponoć są jak to określono szlachetne. Teraz już sama nie wiem co mam zrobić. Nie mam za bardzo miejsca na ciemnie żeby sama drukować zdjęcia a oglądanie ich na komputerze chyba trochę mija się z celem ?

    Mam nadzieje ze znajdzie się ktoś chętny do pomocy biednej ignorantce

  2. #2

    Domyślnie

    Może tam popytaj: http://www.korex.net.pl/forum/. Dlaczego z takim pytaniem wyjeżdżasz na forum nikona? Tutaj są tylko sami onaniści.

  3. #3

    Domyślnie