Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Jesienny spacer

Domyślnie Jesienny spacer

Witam wszystkich.
    To moje pierwsze zdjęcia na tym forum, jestem nowicjuszem i proszę o wskazówki.

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8

Pozdrawiam

Domyślnie

Jak na "fotografię okolicznościową i albumową" (którą sam uprawiam) - to wg mnie jest przyzwoicie. Nie porywają, ale mogą być.
    Dominik
    Fujifilm X10 | D90 | S 10-20 | T 28-75 | N 70-300 VR | N 35 | Metz 58 AF1 | Metz 48 AF1 l Lensbaby
    flickr

Domyślnie

Jak dla mnie w takim temacie tylko i stanowczo kolor - jesień w B&W jakoś pozbawiona jest uroku. Najbardziej podobają mi się:

Nr 7 - najlepsze z całej serii, może warto byłoby jeszcze cofnąć się o dwa kroki i spróbować ująć w kadrze całą postać, choć i tak jak jest może być.

Nr 4 - takie zwykłe, spacerowe, bez kombinowania i upozowanego patrzenia w chmury, głowa mogłaby być ciut wyżej od środka wysokości kadru (kiedyś zwalczałem z uporem "złoty podział", teraz jednak coraz częściej sam widzę, że coś w nim jest).

Na nr 1 konwersja do czerni i bieli plus wygląd tła nadały zdjęciu trochę surrealistyczny wygląd - tak jakby myśli ulatywały promieniście nad czapką tej Pani Choć równowaga w tonach i ostrości pomiędzy modelką a tłem (postać ostra i jasna, tło nieostre i niezbyt jasne) mi się podoba.

Domyślnie

Kolorowe mi się podobają, a pokazane tu czarno-białe już nie - moim zdaniem są szare.

Domyślnie

Jak dla mnie 4 najlepsza - coś się dzieje na tym zdjęciu - chodź wydaje mi się, że jeszcze lepiej by było, gdyby modelka stała pośrodku ścieżki, a w tle miała po obu stronach drzewa. no ale to trzeba by powtórzyć ujęcie chyba.
    najgorsze rzeczywiście czarno-białe ale do domowego albumu w sam raz
    mój boże.

Oszczędny w słowach Awatar JoannaJeszka
    Miasto
    Kujawsko Pomorskie

Domyślnie

ani jedno mi się nie podoba

Domyślnie

strasznie szaro-szare b&w...
    D300s/MB-D10/17-55/35/50/85/70-200/SB600/ i ... brak czasu! Fuji X-T10/X-T20/18/35/56...