Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Domyślnie generator dla laika

Jako totalny laik kwestii technicznych studyjnych lamp błyskowych mam wielką prośbę o doinformowanie. Totalnie nie znam się na ich terminologii. Na co dzień w domowym studio gdzie moc oświetlenie, czasy, balans bieli etc ustawiam na czuja pracuje na lampach quantuum pt200 i pt 300. Moje pytanie brzmi: Na czym polega praca z generatorem? Do jakich lamp się ich używa? Czy mogę go wykorzystać do pracy z moimi lampami? Co to są główki w generatorze.... generalnie pytań mam tyle, że miło by było gdyby ktoś mnie odesłał do jakiegoś źródła, bo nie mogę znaleźć informacji, które by mi to wszystko wyjaśniły. Wybieram się na zdjęcia gdzie nie wypadam mi zadawać takich podstawowych pytań, a dobrze byłoby to wiedzieć.

Domyślnie

Generator to część odpowiedzialna za zasilanie, w 'zwykłej' lampie ta część jest zintegrowana i zamknięta w jednej obudowie. W przypadku lamp przystosowanych do działania z generatorem, sama lampa (główka) mocno upraszczając składa się tylko z części świecącej. Różnica jest przede wszystkim w rozmiarze samej lampy, te jednoczęściowe są większe i cięższe, za to całkowicie samodzielne, te przystosowane do pracy z generatorem są lekkie i małe, za to bez generatora nie da się ich używać.

Co do źródła, poszukaj opisu w opisach towaru w sklepach internetowych (nie przychodzi mi do głowy jakieś sensowniejsze miejsce gdzie mógłbym Cię odesłać).

W skrócie:
    Zwykła lampa to Główka i generator zamknięte w jednej kompaktowej obudowie - zyskujesz prostotę obsługi i niezależność (oraz cenę, to jest tańsze rozwiązanie)
    Główka + generator - zewnętrzny generator może mieć dużo większą moc niż ten wbudowany w lampę (większy może być po prostu) i można do niego podpiąć więcej niż jedną główkę(lampę), dodatkowo sama (główka)lampa jest mniejsza i lżejsza, tracisz kompaktowość rozwiązania (i ciut pieniędzy, bo to jest droższe rozwiązanie)

Domyślnie