Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Domyślnie Teleobiektyw na polowania

Witam Szanownych Nikoniarzy
    Jestem początkującą w dziedzinie fotografii i dopiero zaczynam wielbić Nikona. Robię zdjęcia D5100 z KITem. Jak wiadomo, poszaleć z nim nie można... (obiektywem, rzecz jasna) Chciałabym zainwestować w jakiś teleobiektyw, jednak niekoniecznie podoba mi się wydanie na niego 1500 zł... Sympatyczna pani z pewnego sklepu podpięła mi do d90 obiektyw 70-300mm i powiem, że to było coś. Byłam fotoreporterką na polowaniu, 55mm w maxie mnie nie zadowala. Kiedy potrzebne było lepsze zbliżenie, mój obiektyw nie dawał rady. Poza tym robię zdjęcia zwierzakom i potrzebuję czegoś ze zdecydowanie lepszym przybliżeniem. Może macie jakieś ciekawe propozycje? Jestem otwarta na zamienniki Nikkora. Pozdrawiam!

Domyślnie

To może 55-300 F:4,5-5,6. z VR i SWM. Niewiele słabszy od 70-300 a tańszy i od 55 a nie 70. Poczytaj o obu i wybierz.

Domyślnie

Z podobnych cenowo dłuższych szkieł to zostaje właśnie wspomniany 55-300 VR i 70-300 VR. Przy czym ja bym brał ten drugi gdybym tylko miał kasę. Pytanie, czy one i tak nie będą za ciemne, ale w D5100 masz wysokie użyteczne ISO, więc myślę, że dadzą radę. Prędzej jednak 70-300, ma lepszy AF, no i generalnie jest topowym zoomem Nikona w ludzkiej cenie . Było swego czasu sporo wątków na temat różnic między 55-300 VR a 70-300 VR i czy warto dołożyć, także można poszperać na forum.
    SLT-A57 | Σ 8-16mm F4,5-5,6 DC HSM | S DT 18-135mm F3,5-5,6 SAM | T 200-400 F5,6 LD IF
    Pentacon 29mm F2,8 Electric MC | Pallas 135mm F2,8 Magenta AM
    YN-460-II | ThinkTank Speed Demon

Domyślnie

nie jest sprecyzowane do czego ten obiektyw będzie używany, ale jeśli na polowania to mniemam, że niemała część będzie w lesie, a N70-300 do lasu będzie raczej zbyt ciemny. No chyba, że będzie podpięty do d700 i podbijesz iso, albo masz dużą tolerancję na ziarno (niższe modele body nikona)