Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Komp do montażu video

Cześć,

jako, że sam jestem raczej zielony w temacie to prosiłbym Was o pomoc ze złożeniem kompa pod kątem montażu video (Adobe Premiere, głównie plików .mov z lustrzanek Canona (5D/550D)) i ewentualnie żeby też nadawał się w miarę pod obróbke tego (czyli raczej AfterEffects) - ale to już tak na marginesie. Na obecnym sprzęcie niestety choćby i preview w FullHD się tnie więc no...

Forum przeglądałem, ale średnio znalazłem coś konkretnie pod siebie, zresztą pewnie też i trochę podzespoły się zmieniają, więc pasuje coś na czasie.

Budżet: najchętniej zmieściłby się w 5000...

Ktoś może coś zaproponować?

Domyślnie

Pewnie już o tym wiesz, że jest sens zwrócić uwagę na kartę graficzna kompatybilną z Mercury Engine. Różnica jest ogromna.

Pod Premiere+ AE to coś wy tym stylu:
    - 16GB RAM
    - Intel i72600k
    - NVIDIA (patrz wyżej)
    - SSD lub Raptor na temp/cache
    - dobry wentylator do procka
    - szybki HD na filmy (Raptor)
    - HD 1-2TB na archiwum
    Ostatnio edytowane przez Pawel92 ; 03-11-2011 o 19:58
    Pozdrawiam
    Paweł

Moja radosna twórczość

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Pawel92 Zobacz posta
    - SSD lub Raptor na temp/cache

- szybki HD na filmy (Raptor)
    Teraz dyski talerzowe są tak drogie, że wolałbym SSD np. 256 GB.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Kyle Zobacz posta
    Teraz dyski talerzowe są tak drogie, że wolałbym SSD np. 256 GB.
    Faktycznie. Przy obecnych cenach jest to pomysł godny zastanowienia.
    Pozdrawiam
    Paweł

Moja radosna twórczość

Domyślnie

RAM 1600 cl8, najlepiej pracujacy na jak najnizszych napieciach
    Wiatrak na procesor - wazna sprawa, bo komp bedzie pracowal pod obciazeniem, polecam noctua nh-d14.
    Do tego dobry przewiewny case i oczywiscie plyta glowna na odpowiednim poziomie i chipsecie z68.