Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Dzięcioły

Domyślnie Dzięcioły

.... zaczynają przylatywać na działkę
    1

2

3

4 ... pierwsza próba z kostką smalcu

5 ... w nagrodę boczczuś - odjąłem sobie od ust, i tak dobrze wyglądam

6... nawiedził mnie także ,,smutas" - całe 15 sekund, 25 zdjęć ani jednego nieporuszonego. Zuśka koniecznie chciała go bliżej poznać ;D

7 ... Zuśka intensywnie trenuje komendę ,,chowaj się" - oj czarno to widzę ;D

pozdrawiam
    Mariusz
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Jedynka najlepsza! W tle kolejna sosna - dobrze wyszlo. I mimo, że poruszone to jeszcze czarny mi sie widzi,

Domyślnie

Ja chcę na Twoją działkę

Domyślnie

Ja wybieram 1 i 6 - bardzo mi się podobają
    Jest 10 rodzajów ludzi, ci co rozumieją arytmetykę binarną i ci co jej nie rozumieją.

Domyślnie

Ładne światło i kolory.
    Jak dla mnie 1-ka !

Domyślnie

Moim zdaniem wszystkie zdjęcia poruszone.Jedynka najlepsza-w miare przyzwoity kadr. (nie wiem dlaczego stosujesz takie proporcje obrazu? ).5 najgorsza wg mnie -słonina i gałęzie zasłaniają sporą część dzięcioła.Niestety w tego typu zdjęciach błędy techniczne o których tu pisałem nie powinny zaistnieć.Postaw sobie namiot zbliż się do ptaka bliżej ,nie tnij zdjęć ,używaj statywu-a sam zobaczysz wtedy różnice.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez marianzzz1 Zobacz posta
    Moim zdaniem wszystkie zdjęcia poruszone.Jedynka najlepsza-w miare przyzwoity kadr. (nie wiem dlaczego stosujesz takie proporcje obrazu? ).5 najgorsza wg mnie -słonina i gałęzie zasłaniają sporą część dzięcioła.Niestety w tego typu zdjęciach błędy techniczne o których tu pisałem nie powinny zaistnieć.Postaw sobie namiot zbliż się do ptaka bliżej ,nie tnij zdjęć ,używaj statywu-a sam zobaczysz wtedy różnice.
    Marian, szalenie się cieszę że komentujesz moje zdjęcia. Już się bałem ze na widok nika razza odpali Ci się reset