Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Dagmara.

Domyślnie Dagmara.

no nie wiem co sądzić o tych zdjęciach. zamieszczam, bo już dodawałam kilka razy i wiem, że tylko tutaj mogę liczyć na porady, opinie i tak dalej. dodam, że jestem totalną amatorką, nie znam się w ogóle a to jest kompletna improwizacja z poniedziałkowej sesji.

a tutaj już takie bardziej psychodeliczne (?)

nikon d7000 + 18-105.

liczę na Waszą pomoc, chcę wiedzieć, co robię źle, co jest ok a co mogłabym zrobić dużo lepiej.
    z góry dziękuję !

Domyślnie

nic nie widać ? przynajmniej ja nie widze a odświeżałem kilkukrotnie
    FX

Domyślnie

ehhh cos nie tak musialam wkleic. daje od nowa.

powinno być ok. przepraszam za klopot !

Domyślnie

Ostatnie bardzo udane. To dobre zdjęcie - z pomysłem i ładnie wykonane. Kadr niepotrzebnie taki wysoki według mnie. Wcześniejsze... raczej średnie na moje oko. Przede wszystkim kadrowo/kompozycyjnie. Wyszły dość ciężko. Światło nie gra tu roli. Trochę nijako, bez klimatu i zdecydowania. Nie jest źle, ale na razie efekty bardziej losowe się wydają niż zaplanowane.

Domyślnie

Kurczę - jak zdjęcia dwóch różnych autorów. Abstrahując ze to kolor a to bw, inne pomysły itd - ale zupełnie co innego - pierwsze kolorowe jak zupełnie początkującego, a dwa kolejne to jak totalnie przemyślane prace z bardzo fajnym klimatem.

Za dwa ostatnie (choć na ten szum na pierwszym to mógł być delikatniejszy, bo razi sztucznością - ale to można łatwo poprawić) - gratulacje

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez mOSAd Zobacz posta
    Ostatnie bardzo udane. To dobre zdjęcie - z pomysłem i ładnie wykonane. Kadr niepotrzebnie taki wysoki według mnie. Wcześniejsze... raczej średnie na moje oko. Przede wszystkim kadrowo/kompozycyjnie. Wyszły dość ciężko. Światło nie gra tu roli. Trochę nijako, bez klimatu i zdecydowania. Nie jest źle, ale na razie efekty bardziej losowe się wydają niż zaplanowane.