Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Prawie ptak ....

1

2

3

4

pozdrawiam
    Mariusz
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Oj, jedynka jest mistrzowska, pozostałe ujdą
    Moja galeria: www.darko.cal.pl, zapraszam na FB

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez darko Zobacz posta
    Oj, jedynka jest mistrzowska, pozostałe ujdą
    Faktycznie, rozbawiło mnie to zdjęcie

odnosnie reszty - slabe drewienka tam masz

Domyślnie

Oj coś przekombinowałeś na 3 i 4 z obróbką, wycinałeś ptaszki?
    Kupuję 2 i 1, podobają się, szczególnie 1 za humor
    Jest 10 rodzajów ludzi, ci co rozumieją arytmetykę binarną i ci co jej nie rozumieją.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez evilseed Zobacz posta
    Oj coś przekombinowałeś na 3 i 4 z obróbką, wycinałeś ptaszki?
    Kupuję 2 i 1, podobają się, szczególnie 1 za humor
    Nieee , nie wycinałem, taka zabawa w obróbkę w ,,modnym stylu" głębia prawie na zero a głębia na ptaku 4 cm - walnąłem ,,glamura" na tło bo mnie ziarno irytowało i chyba trochę przesadziłem bo poszedłem na maxa na skróty i trochę plastikowo to wygląda. Kurcze ,,czujny" jesteś

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez razza Zobacz posta
    Nieee , nie wycinałem, taka zabawa w obróbkę w ,,modnym stylu" głębia prawie na zero a głębia na ptaku 4 cm - walnąłem ,,glamura" na tło bo mnie ziarno irytowało i chyba trochę przesadziłem bo poszedłem na maxa na skróty i trochę plastikowo to wygląda. Kurcze ,,czujny" jesteś
    Powiadasz glamur do ptaków, ciekawa koncepcja Masz +10pkt do kreatywności
    Pozdrawiam Ciebie i córkę
    Jest 10 rodzajów ludzi, ci co rozumieją arytmetykę binarną i ci co jej nie rozumieją.

Domyślnie

Niestety jakość zdjęć od2-4 pozostawia wiele do życzenia.Chyba sporo cięte.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez marianzzz1 Zobacz posta