Close

Strona 1 z 18 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 171

Domyślnie Nikon D90 - podstawy etc.

Witam,

Od kilku dni jestem posiadaczem lustrzanki Nikon D90, jest to pierwszy tak potężny aparat w moich rękach, który otrzymałem na urodziny. Problem w tym, że do niedawna zdjęcia robiłem małpką i nie miałem aspiracji aby posiadać wiedzę dotyczącą fotografowania z wykorzystaniem różnych funkcji aparatu, ponieważ Olympus 8letni był dość skąpo wyposażony.

Obiektyw to AF-S NIKKOR 18-105mm

Prośba do was o podrzucenie jakiś książek do robienia zdjęć wykorzystując różne funkcje czy to portret, sport, pejzaż, bądź magiczne litery M A S P. Jestem kompletnym laikiem i chciałbym chociaż w stopniu podstawowym posiąść wiedzę jak robić zdjęcia, żeby ten aparat nie był bezużyteczną lustrzanką w moich rękach bo po co ma się marnować.

Liczę na waszą pomoc i wyrozumiałość, instrukcja obsługi powoli mnie wprowadza w świat fotografii, jednakże wolałbym zabrać się od razu za dobrze napisane książki.

Pozdrawiam

Domyślnie

instrukacja aparatu plus coś o ekspozycji na początek np "ekspozycja bez tajemnic" Petersona

Domyślnie

Dobrze napisana książką na początek jest właśnie instrukcja obsługi aparatu. Dopiero potem możesz sięgnąć po inną literaturę. Wątków na ten temat było czorta albo jeszcze więcej. Ja proponuję Petersona (5 książek) i Scott'a Kelby'ega - Sekrety mistrza - 3 pozycje.
    Tutaj masz cały wątek o książkach.
    A jak chcesz coś szybciej i w necie to LINK
    Ostatnio edytowane przez raddeli ; 07-10-2011 o 16:01
    N

Domyślnie