Close

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18
  1. #11

    Domyślnie

    2 mi się podoba po prostu
    D3S / D700 / 14-24 2,8 / 24-70 2,8 / 70-200 2,8 / 35 1,4 / 85 1,4 / SB-800 / SB-900 / NEC PA 271W / i inne takie....

  2. #12

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez franz55 Zobacz posta
    Okulary - pomysł Panny Młodej.
    i nie pytaj czemu...
    haha pewnie dobry wieczór panieński był i jeszcze wory pod oczami młodej zostały, a żeby fotograf miał mniej do stepelkowania, to i pani młoda poszła na rękę i okularki założyła - ot, cała prawda

    ale ujęcia się podobają - ja tam się nie będę rozpisywał, bo już inni zrobili to za mnie

  3. #13

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Benny_Bennasi Zobacz posta
    1-sza fotka to powtórka miwjscówki z innego repo :/
    taa to powtórka tysięcy zdjęć jakie tam powstały i co z tego wynika? tylko tyle że to dobra miejscówka.
    Podobają mi się oba, bez wnikania w okulary są bo są, nie wszystko musi mieć sens, kolor ładny kadr też.

  4. #14

    Domyślnie

    no tak z okularami pojechałeś ale skór jest ok kadr też fajny dynamiczny to co bym próbował ,to rozmyć tego żelaznego rumaka z 16 by dać lepszy efekt ruchu -2 fajna lekko bym tylko ocieplił

  5. #15

    Domyślnie

    dzięki za komentarze.

    kolejne dwa..

    Taki tam byle jaki amator fotografii 😁
    TouchTheStars - moja astrofotografia

  6. #16

    Domyślnie

    Powtórzę za poprzednikami: kadry fajne, okulary nie z tej bajki.

  7. #17
    Rycerz
    Gość

    Domyślnie

    bałem sie, że tramwaj w pierwszym zdjęciu przewróci się na PM,
    ale to co zrobiłeś w zdjęciu nr 3 jest dla mnie niepojęte

  8. #18

    Domyślnie

    no z 3 tu juz przesadziłeś z tym skosem jak juz to w pionie zdecydowanie lepiej to wygląda

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •