Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Wątek: Chrzest

Domyślnie Chrzest

Co myślicie o tym zdjęciu?
    1.

Domyślnie

oj słabiutko a taki wygadany jesteś
    Z6, Z6II, 35 ART, 50Z 1.8, 85 1.4G

Domyślnie

Nigdy nie mówiłem, że jestem dobrym fotografem. Chętnie usłyszę uwagi na temat tego zdjęcia od tak doskonałego fotografa jak Ty.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Husky_ Zobacz posta
    Dobrze, że wrzuciłes. Przynajmniej trolle mają żer

Domyślnie

A mi się podoba, zwłaszcza mina tego chłopca w PD, reporterka kościelna./
    Ostatnio edytowane przez Ruppel ; 06-09-2011 o 22:55 Powód: pomyliłem strony :)

Domyślnie

Myślę, że kolega nie jest do końca trollem. On tylko pała chęcią odwetu za opinię która nie była po jego myśli.
    Wiedziałem, że genhiskhan pojawi się tytaj. Dziwię się, że nie było go na poprzednim moim wątku.

Domyślnie

bardzo dobry kadr, świetny moment. brakuje mi tu dwóch rzeczy - bardziej zdecydowanej głebi ostrości, w którąkolwiek ze stron - albo izolujesz temat, albo pokazujesz cały kontekst. tu akurat w miarę możliwości domknąłbym mocniej obiektyw, żeby zagrać wzrokiem chłopca na drugim planie. mnie jest oczywiście wygodnie o tym mówić z perspektywy ekranu i fotela, to są sekundy, ale warto o tym pomyśleć w przyszłości, szukać tego, co dalej, niż na 1 planie.

druga sprawa, to nieco płaskie BW, bez gry światłem, cieniem, bez intensywności. ale to jest do nadrobienia.

Domyślnie

Dziękuję bardzo za uwagi.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Husky_ Zobacz posta
    Wydaje mi się, że sukcesem jest stanąć w odpowiednim miejscu przy takiej ceremonii. Ty to zrobiłeś a co nie jest takie oczywiste (mnie się za pierwszym razem nie udało, nie przewidziałem)
    red light, dark room...

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez genghiskhan Zobacz posta
    oj słabiutko
    Ja myślę zupełnie inaczej. Dla mnie czadowa klatka. BW nie w moim guście, ale to rzecz do poprawy.
    Niemniej gratuluję zdjęcia - super moment