Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie D - Day 2911 - Hel

Kilka zdjęć z "Lądowania w Normandii".

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Uploaded with ImageShack.us

Domyślnie

Czekałem właśnie na reportaż z D-Day, ale ad rem
    7 nie pasuje mi do całości
    Wszystko tak centralnie.
    Serdecznie,
    hubertadamczyk.pl

Domyślnie

To jeszcze jedno zdjęcie, mniej centralnie

I jeszcze dwa centralne )

Domyślnie

To mniej centralnie to nie jest przeklejone z innego zdjęcia? Bo jest jakaś poświata wokół postaci. Nie znam się zupełnie na obróbce więc tak strzelam, być może głupotę jakąś

A zdjęcia fantastyczne. Jezu, jak ja chciałbym trafić kiedyś na taką imprezę.

Domyślnie

Nic nie jest przeklejone, po prostu tak słońce się akurat odbijało. Ja też jestem totalnym amatorem. Dopiero trzecia próba ze zdjęciami na forum po zakupie pierwszej lustrzanki..

Domyślnie

a mnie przede wszystkim nie pasuje zmienny zafarb zdjęc - raz wpadaja w zółć, raz w róż [te pseudo Czarno-Białoróżowe/zółe] a potem znów kolor
    może się nie znam, ale mi to nie pasuje
    Rzeczywiście tak jak księżyc ludzie znają mnie tylko z jednej jesiennej strony...
    D700 + N 24-70/2,8 + N 35/1,8 + N 50/1,4 + N 85/1,8
    D750 + N 24-120/4,0 + N 70-300 VR
    Z6II + N24-70/4,0 + SB-910 + FastPack 200 + Slik Pro 340DX

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez mOOnlight78 Zobacz posta
    a mnie przede wszystkim nie pasuje zmienny zafarb zdjęc - raz wpadaja w zółć, raz w róż [te pseudo Czarno-Białoróżowe/zółe] a potem znów kolor
    może się nie znam, ale mi to nie pasuje
    Zgadza się kolego. To moja pierwsza próba przerobienia zdjęć "w starym stylu", próbuję różnych ustawień i sam z żadnego nie jestem zadowolony.Dlatego taki rozrzut kolorystyczny.