Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Domyślnie Obidza - wodospad

Tym razem coś mniej przestrzennego, bardzo malownicze miejsce ale dopiero jesienią widać prawdziwy urok.
    Jeżeli czas pozwoli z pewnością tam zawitam, tymczasem trzy kadry.
    Jak z wcześniejszymi zdjęciami nie jestem pewien co do kolorów.

Pozdrawiam Mirek
    Dyplomata to człowiek ,który powie ci spier... w taki sposób ,że będziesz czuł zachwyt przed zbliżającą się podróżą

Domyślnie

Bardzo fajne kadry, jedynke bym ozywil na pierwszym planie...tam sa fajne kolorki

Domyślnie

Długi czas naświetlania a konto wysokiej wartości przesłony pokazał paprochy. Walę w ciemno, bo nie patrzę na exify. W takich warunkach warto też skorzystać z usług polara.
    Zdjęcia są moim zdaniem bardzo dobre - zabrakło jakiegoś "haczyka" na oko.
    Bardzo dobra jest 1-ka - przemyślana, wyważona, ciekawa. Ale więcej co do techniki to może lokalni mistrzowie powiedzą - nie znam się na tym zbytnio. Tak że to tylko moje skromne zdanie.

Domyślnie

W tym przypadku to akurat krople wody na filtrze nie nadążałem z przecieraniem.
    Dyplomata to człowiek ,który powie ci spier... w taki sposób ,że będziesz czuł zachwyt przed zbliżającą się podróżą

Domyślnie

Jak dla mnie to 1 i 3 kadrowo ok. Szkoda że światło lipne a co za tym idzie kolorki.
    pozdr.

Domyślnie

wszystkie dobre, ale 2 najlepsza. za ten jesienny liść.

Domyślnie

Fajne , wszystkie chciałbym miec
    Powiedzcie mi jak czytac EXIF'y na mozilli ?
    "GŁASKANIEM NIC SIĘ NIE NAUCZĘ - pokrytykuj mnie nieco"
    ~ JA

Domyślnie

Kadr z liściem najefektowniejszy, trójka się podoba, pierwszy plan z jedynki mnie nie przekonuję

Polecam rozszerzenie Exif viever do podglądania w firefoxie.

Domyślnie

Z mojego punktu siedzenia nic ciekawego nie widzę na tych zdjęciach. Położył je kompletny brak światła. Teraz jest niestety nijako

Domyślnie