Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: sb28

Domyślnie sb28

Witam wszystkich.
    Mam pytanie: skąd wziąć manual pl do ww. lampy. Czy na stronie Nikona jest taka instrukcja dostępna, a jeśli firma robi łaskę i udostępnia, to ile trzeba wziąć kredytu, żeby ją sobie kupić? Pozdrawiam.

Zbanowany
    Miasto
    Pogranicze

Domyślnie

Spróbuj tutaj:

http://www.darekfoto.pl/sprzet/

Jest tam opis wielu funkcji SB28 i porównanie z SB26. Może coś z tego Ci się przyda.

Pozdrawiam

Domyślnie

Dzięki Vadim. Korzystam z tej stronki, ale ponieważ wolno się uczę, wolałbym mieć przy sobie papiermanual lub chociaż pdf Pozdrawiam.

Domyślnie

Jeśli dalej potrzebne to mam angielską wersje PDF. Skan z oryginału.

Domyślnie

tomekg, dziękuję bardzo, mam gbwersję , nawet ją powoli trawię, ale ponieważ jestem w temacie błyskania zielony jak chlorofil w sałacie, szukam dalej wersji pl. Pozdrawiam.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez snake Zobacz posta
    tomekg, dziękuję bardzo, mam gbwersję , nawet ją powoli trawię, ale ponieważ jestem w temacie błyskania zielony jak chlorofil w sałacie, szukam dalej wersji pl. Pozdrawiam.
    Porownywalem wersje angielska (moja) z polska (znajomej) SB-800 i polska nic nowego nie wniosla

Domyślnie

Czy naprawdę nikt nie ma instrukcji do sb-28 do sprzedania, wydzierżawienia, wypożyczenia ? Czy to jest aż taki problem?

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez snake Zobacz posta
    Czy naprawdę nikt nie ma instrukcji do sb-28 do sprzedania, wydzierżawienia, wypożyczenia ? Czy to jest aż taki problem?
    Witam,

Info na PW.

Pozdrawiam

Ps.

Wydaje się, że mamy już XXI w.

Domyślnie

dziękuję pikus73, tą wersję mam, o googlach też wiem, szukam wersji długiej, gdzie wszystko jest "jak krowie na miedzy", chyba że taka wersja nie istnieje ? pozdrawiam.

Domyślnie instrukcja

Zadzwoniłem do naszej ukochanej firmy: Nikon Polska i bez trudności dostałem instrukcję do sb 26. Może do sb 28 będzie równie łatwo...?