Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1

    Domyślnie Tania lampa do d3100

    Witam, szukam jakies taniej lampy do D3100 cena około 200-300zł, może być używka, lampa jak najbardziej dla amatora, chce jakąs dodatkową, bo ta wbudowana jest starsznie kiepska, a zbliza sie wesele w rodzinie i mam porobić pare zdjec takze cos by sie przydało. Jakies sugestie? Na temat lamp jestem całkowicie zielony, takze nie wiem nawet jak to działa i czy moge na auto normlanie strzelac jak z karabinu? Pozdrawiam?

  2. #2
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    10 2010
    Miasto
    Kołobrzeg
    Posty
    138

    Domyślnie

    Nie potraktuj tego personalnie, ale to jest poradnik typu jak ****@# komuś zdjęcia weselne - wpuścić fotografa, który nie wie co robić.
    N

  3. #3

    Domyślnie

    To nie sprzęt robi dobre zdjęcia tylko fotograf. Jeżeli nie umiesz nawet wybrać sprzętu i sam mówisz, że jesteś "zielony" to lepiej się za to nie zabieraj, bo nic dobrego z tego nie wyjdzie.

    Co do lampy to sprawdź ofertę firm Metz i Nissin za 450 zł znajdziesz porządną lampę (np. Di662 mark II), najważniejsze, żeby miała TTL. Ale i tak lepiej nie wybieraj się z tym sprzętem na wesele.

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Paczi Zobacz posta
    Na temat lamp jestem całkowicie zielony, takze nie wiem nawet jak to działa i czy moge na auto normlanie strzelac jak z karabinu? Pozdrawiam?
    jeśli chodzi o zakup to proponuje nissina 662 MkII
    a co do pytania jak robić zdjęcia to rób jak chcesz bo i tak mało co będzie można pokazać ...no chyba że masz ukryty talent który dopiero się ujawni
    jak zrobisz te fotki to zamieść je na forum

    Nie obrażaj się na mnie...ale poczytaj trochę o robieniu zdjęć bez lampy a później trochę techniki z lampą...to bardzo obszerny temat
    powodzenia
    D90+grip
    | S10-20 | N35G/1.8 | N50D/1.8 | N18-105 |Nissin Di622 II, triopo i takie tam

  5. #5

    Domyślnie