Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24
    Oszczędny w słowach
    Miasto
    ze stolicy..........piwa

Domyślnie JPEg w D70s v D40

Witam wszystkich mocno.Czytam już trochę forum ale nie znalazłem dużo na temat jakości zdjęć w jpg z aparatu d70s a d40.Któryś z kolegów pisał ,że foty z d40 w JPG są lepsze niż z d70s. Nie chcę obrabiać zdjęć na kompie, ale chcę mieć jeśli to możliwe bardzo dobre foty. Podobno właśnie d40 poprzez nowe oprogramowanie robi fotki prosto z puszki jak malowane.Poprostu nie wiem czy dam sobie radę z d70s i przebrnę przez menu- jeszcze nie po polsku.Jestem i zostanę amatorerm, nie będę dokupował szkiełek zostanę przy kitowym obiektywie.Teraz ceny na d70s są więcej niż dobre, ale nie wiem czy jakość zdjęć w jpg będzie dobra czy lepsza od d40. Czytałem że d70s nie jest sprzętem dla totalnego amatora i trzeba trochę praktyki.Może starsi i zdolniejsi koledzy doradzą co lepsze.

Domyślnie

Jeśli nie jesteś upośledzony to dasz rade z D70s.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Gryzli Zobacz posta
    ...jestem i zostanę amatorerm, nie będę dokupował szkiełek zostanę przy kitowym obiektywie...
    Niedawno sam miałem podobny problem, tyle, że ja planuję lepsze szkła w niedalekiej przyszłości (SWM, HSM). I i tak wziąłem D40. Jest fajny, bo mały i lekki, fotki w jpg są extra, a ja chcesz się bawić w PS, albo innym programie, to masz też RAW-y. Full manual tez jest, bawić możesz się do woli. Polecam ten aparat. Dodatkowo dla osob nie znających angielskiego dużą zaletą jest menu - super ergonomia i polski język.

Pozdrawiam Wszystkich

Domyślnie

Czytałem że d70s nie jest sprzętem dla totalnego amatora i trzeba trochę praktyki..