Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Statyw...

Oszczędny w słowach
    Miasto
    Tu i tam...

Question Statyw...

Czy może ktoś mi polecić jakieś statywy ?

Nie znam się na nich kompletnie, nie wiem co jest na rynku po za nazwami marek...

Moje wymagania to głownie:
    - wysokość do maks 170cm
    - możliwość niskiego opuszczenia do ziemi
    - łatwość obsługi / rozkładania
    - nie za duża waga...

i najwazniejsze żeby nie kosztował nie wiadomo ile... ma zastąpić aktualny /plastikowy/ chuboczący się statyw no-name ;p

Nie wiem też jaką głowicę dobrać... może ktoś coś poradzi w tej kwestii... jakieś wskazówki jakie do czego są wygodne tak abym mógł chociaż określić swoje potrzeby w tym zakresie... jakieś plusy i minusy rozwiązań

z góry dziekuję za wszelką pomoc

Domyślnie

dołóż informację ile chcesz wydać i przede wszystkim co chcesz na to zakładać - inne rozwiązania są pod ciężkie tele założone do np d700, a inne pod lustrzaneczki typu d3000 z 18-55
    szkoda, że to już nie to samo forum...

Domyślnie

kolejne pytanie czy zamierzasz z nim chodzic czy raczej bedziesz go wozil autem bo wagowo sie potrafia znacznie roznic

Oszczędny w słowach
    Miasto
    Tu i tam...

Domyślnie

póki co to najcięższe co mam to byłoby D80 z gripem + 70-300 VR ale w przyszłości chętnie widziałbym D300s... bo do D700 to raczej za wysoka półka jeszcze... 70-200 tez nie planuję kupować...

cena? 250zł a 400zł jakoś... czy to jest wogle realny przedział? czy nie mam co liczyć na coś w tym zakresie? nie chce po prostu wydawać na to za dużo bo wolę dołożyć do jakiś innych elementów... wolałbym coś tańszego oczywiście (nawet mało używane ale w dobrym stanie jesli siętrafi)... nie musi to być jakaś nowość.. byleby spełniało swoje zadanie... było stabilne, wygodne i solidne... jeśli chodzi o głowicę to fajnie by było jak by łatwo zmieniało się położenie z poziomego na pionowe ustawienie body...