Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Stary klasztor

Oszczędny w słowach Awatar yupy
    Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Domyślnie Stary klasztor

Klasztor w Dąbrowie Górniczej (Gołonogu)
    Ostatnio edytowane przez yupy ; 05-07-2011 o 01:11

Domyślnie

nie znam się za bardzo, więc opiszę swoje odczucia...
    otóż, gdyby nie tytuł, to widziałbym tu fragment miasta [?] i część reportażu...
    a skoro stary klasztor, to spodziewałbym się go więcej na zdjęciu [domyslam się, iz ten stary klasztor to ten drewniany budynek po prawej]
    a tak to z kadru czytam: schody biegnące obok drewnianego budynku, które prowadzą do jakiegoś kościoła usytuowanego na szczcie schodów

a samo zdjęcie sympatyczne, fajna kolorystyka
    Rzeczywiście tak jak księżyc ludzie znają mnie tylko z jednej jesiennej strony...
    D700 + N 24-70/2,8 + N 35/1,8 + N 50/1,4 + N 85/1,8
    D750 + N 24-120/4,0 + N 70-300 VR
    Z6II + N24-70/4,0 + SB-910 + FastPack 200 + Slik Pro 340DX

Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Domyślnie

No tak w wymyślaniu tytułów dla to ja jestem totalna noga

Domyślnie

Zdjęcie mi się podoba.

Otworzyłem wątek ze względu na tytuł, chciałem obejrzeć stary klasztor. Na zdjęciu dominujący jest drewniany budynek, który nie ma nic wspólnego z klasztorem.
    Umysł ludzki jest jak spadochron, użyteczny jest tylko wtedy gdy jest otwarty.

Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Domyślnie

Może faktycznie chybione ale cały ten kompleks - stary budynek (stara plebania i mieszkania zakonników) + ten zarys kościoła całościowo jest klasztorem franciszkanów

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez yupy Zobacz posta
    Może faktycznie chybione ale cały ten kompleks - stary budynek (stara plebania i mieszkania zakonników) + ten zarys kościoła całościowo jest klasztorem franciszkanów
    Nie wpadł bym na to. Dużo zwiedzałem, stare klasztory też i zawsze widziałem duże budynki murowane jako klasztor. To jest dla mnie coś nowego.