Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Domyślnie Uczę się , porady mile widziane :)

    Oto zdjęcie , zrobiłem je przedwczoraj nieopodal domu . czy idę w dobrym kierunku ?
    Zdjecie z ręki , bez filtra , lączone ...



    Uploaded with ImageShack.us
    "GŁASKANIEM NIC SIĘ NIE NAUCZĘ - pokrytykuj mnie nieco"
    ~ JA

  2. #2

    Domyślnie Uczę się , porady mile widziane :)

    Idziesz w dobrym kierunku, a jeszcze lepszym kierunkiem był by statyw. Zacznij od najtanszego, jeżeli nie mozesz sobie pozwolić na cos z wyższej pułki( solidnego). Co do samego kadru to rożne są podejścia do elektryki w zdjeciach. Ja osobiscie preferuje "czystość" natury.

  3. #3

    Domyślnie

    ogólnie zdjęcie jest dość przyjemne...ale, wykadrowałbym tak żeby nie było widać z prawej strony tego kawałka drogi? albo robiąc zdjęcie ujął całą drogę (dwa pasy w trawie ;p ) dałbym trochę jaśniejszy dół i bawił się kolorami.

    Ale ja jestem tylko amatorem, więc to co napisałem niekoniecznie może być dobrą wskazówka..

  4. #4

    Domyślnie

    Bardzo ładne warunki miałeś!
    Temat ok - nie wszyscy go lubią, ale nie wszystkim można dogodzić. Tak na dobrą sprawę nie ma recepty na kadrowanie.
    Owszem, możesz poczytać o kompozycji i prawami jakimi się rządzi - na pewno przyda Ci się taka wiedza
    Tutaj mz za dużo jest prawej strony, bo droga odciąga wzrok od głównego elementu w centrum kadru. Myślę, że nie zaszkodziłoby trochę więcej przestrzeni nad słupem...
    Staraj się, aby pierwszy plan był ostry... No chyba, że celowo bawisz się GO i zależy Ci na rozmyciu tego czy tamtego planu. Tutaj to się niestety nie sprawdziło.
    Statyw czy to o wschodzie czy o zachodzie - rzecz niezbędna, więc myślę, że warto zainwestować
    Wstawiaj większe zdjęcia (1024px na długim boku przy poziomie i 720px na długim boku przy pionie) - będzie łatwiej ocenić stronę techniczną zdjęcia