Close

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Manufaktura moim okiem

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających ten wątek

Większość zdjęć łódzkiej manufaktury, które widziałem na tym forum, była w moim odczuciu "spektakularna". Ja chciałem w swoich fotografiach zawrzeć spokój i ciszę, które niepodzielnie panują tam w zwykły letni poniedziałek. Stąd te zdjęcia mogą wydawać się przygaszone, mam nadzieję, że udało mi się chociaż częściowo przedstawić klimat tego miejsca.

Jak zawsze, proszę o konstruktywną krytykę (Jestem bardzo początkujący)
    1.
    2.
    3.
    4.
    Nikon D40 -> D90, Nikkormat EL2 + S18-35/1.8 + 35/1.8 + 18-55 II + 80-200 f/4.5 + Orestor 2.8/100 + Series E 100mm f/2.8

Domyślnie

Jak na dokumentacyjne zdjęcia to bdb, nawet "element ludzki" aż tak bardzo nie przeszkadza. Jak dla mnie 2 najlepsza, potem 1 (ale deko bym rozjaśnił i wyprostował walące się budynki, poza tym jest trochę za ciasno), na 3 trochę zbyt duża różnica między ciemnymi budynkami a wciąż jasnym niebem. 4 ze względu na rozpraszające tło najsłabsza. Na wszystkim powalczybym z balansem bieli, bo wydają mi się trochę za ciepłe.

Domyślnie

Dziękuję za cenne rady Może ktoś jeszcze ma ochotę się wypowiedzieć?
    Nikon D40 -> D90, Nikkormat EL2 + S18-35/1.8 + 35/1.8 + 18-55 II + 80-200 f/4.5 + Orestor 2.8/100 + Series E 100mm f/2.8

Domyślnie

moim zdaniem 2,3 najfajniejsze.
    generalnie jak już pisane - wyprostować budynki bo nie trzymają pionu i to mocno koli w oko
    "Jest sztuką widzenie rzeczy niewidzialnych." Jonathan Swift

Domyślnie

2, 3, 1. Zdjęcie zyska przy wyprostowanych budynkach.
    Umysł ludzki jest jak spadochron, użyteczny jest tylko wtedy gdy jest otwarty.

Domyślnie

jedynka byalaby the best, gdyby budynek sie nie walil w prawo oraz budynki po prawej nie ostre zupelnie......ale klimat jest

Talking

Cytat Zamieszczone przez l4152630 Zobacz posta
    kaokaokao
    Zgadzam się.