Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    ukal
    Gość

    Domyślnie coolpix s4 - czarny wyświetlacz - HELP

    Proszę o radę - może komuś coś podobnego się przydarzyło. Po dłuższym okresie nieużywania - włączam aparat, wyświetlacz czarny - tzn. stare zdjęcia przegląda normalnie, ale nowych nie robi. Niby wszystko działa, ale nowe zdjęcia wychodzą czarne (nadmieniam, że osłoną obiektywu nie była zamknięta)
    W serwisie (Fototronik w Warszawie) stwierdzili, że to problem z migawką, za 3 stówki i owszem naprawili, ale dziś znowu to samo.
    Żeby było śmieszniej, aparat jest na gwarancji, która mi się zgubiła, a po naprawie w tymże Fototroniku cudownie się odnalazła - i teraz nie wiem, czy brnąć w ten Fototronik, czy podrzucić aparat do serwisu na Postępu - tzn. czy uznają tę naprawę za gwarancyjną, skoro już ktoś w aparacie grzebał.
    Znalazłam na forum wątek z takim samym problemem - z informacją, że to może być usterka, którą Nikon naprawia nawet po upływie gwarancji, ale info dotyczyło innych typów Coolpixa

    Jestem nowa na tym forum i w ogóle amator fotograficzny 100% - mam nadzieję, że wyraziłam się w miarę jasno opisując problem

    pozdr,
    ukal

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ukal Zobacz posta
    Jestem nowa na tym forum i...
    ...nawet nie zapoznałam się z działami jakie to forum posiada tylko napisałam post z rozpędu w pierwszym lepszym dziale, bez zastanowienia.

    Cytat Zamieszczone przez ukal Zobacz posta
    mam nadzieję, że wyraziłam się w miarę jasno opisując problem
    ...owszem, ale nie w tym dziale
    D50|17-50|3x540EZ
    www.boguslawkrysztofiak.pl

  3. #3

    Domyślnie

    gwarancję powinnaś starac się wyegzekwować
    jeśli masz iformację, że nikon tak to załatwia to może najpierw do nikona, nic nie stracisz, a jednak będziesz u źródła...

  4. #4

    Angry mam ten sam problem

    to co opisujesz akurat mnie spotkalo, aparta zachowuje się dokładnie tak jak opisalaś, akurat stalo sie to w dniu wczorajszym, dibli mnie biora bo gwarancja się skończyła miesiąc temu. Po twojej wypowiedzi nie wiem czy jest sens dokonywać jego naprawy, gdy usterka może się powtarzać cyklicznie, najpierw myślałem czy nie uszkodził sie element przekazujący obraz z obiektywu na matrycę. Prosze Cię o podanie źródła informacji o naprawie tej wady przez serwis po okresie gwarancyjnym.

  5. #5
    ukal
    Gość

    Talking

    Cytat Zamieszczone przez odie83 Zobacz posta
    ...nawet nie zapoznałam się z działami jakie to forum posiada tylko napisałam post z rozpędu w pierwszym lepszym dziale, bez zastanowienia.



    ...owszem, ale nie w tym dziale
    ooops, faktycznie... Niemniej jednak ktoś odpowiedział, co jest nieco pocieszające

  6. #6
    ukal
    Gość

    Domyślnie

    Na pytanie jako5:

    znalazłam to info na forum, a potem jak pogrzebałam w zakładce Wsparcie techniczne na stronach www.nikon.pl, to i tam znalazłam. A właśnie zajrzałam na stronkę i jest to samo jako nowa informacja, ale mojego typu coolpixa w tej informacji niestety nie ma ;-(
    Link:
    http://nikoneurope-pl.custhelp.com/c...PSZwX3B2PSZwX2

    Na razie zaniosłam jeszcze raz aparat do serwisu Fototronik, w końcu dali mi gwarancję na naprawę, ale jeszcze się nie odezwali

  7. #7

    Domyślnie trochę optymistyczny

    z moim aparatem jest to samo, jednak nie dałem go do naprawy do jakiegoś zakładu naprawczego tylko do serwisu NIKON. Na wykonaną naprawę dają gwarancję 6 miesięcy ( w przypadku pisemnego żądania, wraz z rachunkiem za naprawę przesyłają pisemny raport z wykonanej naprawy czyli co było robione i jakie części zostały wymienione ). Serwis po przyjęciu apartau dokonuje przeglądu i wyceny naprawy a o kosztach informuje zleceniodawcę który sam decyduje czy będzie chciał wykonać naprawę w serwisie czy też aparat odbiera bez wykonania naprawy ( w takim przypadku serwis liczy sobie 25,0 zł. za zdiagnozowanie i skosztorysowanie naprawy ). Ponadto stwierdzili w rozmowie telefonicznej ze mną, iż gdyby po okresie gwarancyjnym ponownie awarii uległa ta sama część to jest możliwość pertaraktacji z serwisem i uznaniu awarii jako wady konstrukcyjnej aparatu, a co za tym idzie zwrotu kosztów wcześniej dokonanej naprawy oraz darmowego wykonania ponownej naprawy. Oczywiści w chwili obecnej aparat wysłałem do serwisu i jak będzie na prawdę to się okarze, mam tylko nadzieję że nie zedrą ze mnie skóry za wykonana naprawę.

  8. #8

    Domyślnie

    To dobrze zrobiles/az wysylajac nikona do centrum serwisowego do wawy bo jakby go wyslac gdzie indziej to nie dosc ze by ci go ne naprawili to by ci rozkrecny przyslali bo nie wiedza jak spowrotem zlozyc tak jak to bylo w moim przypadku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •