Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Lampy studyjne

Domyślnie Lampy studyjne

Witam Wszystkich

Jestem amatorem fotografii i traktuję ją jako dobrą zabawę. Zamierzam teraz kupić lampy do prywatnego niewielkiego studia. Chcę mieć dobry i niezawodny sprzęt, pomimo, że jest to tylko hobby.

Zastanawiam się na Broncolorem lub Bowensem.

Poradźcie, który system polecacie. Zupełnie się na tym nie znam. A może jakiś inny system?

Pozdrawiam
    rook

sailor
    Gość

Domyślnie

jesl sie nie myle to nei ma chyba drozszego systemu niz broncolor. ale jesli potrzebujesz drogich zabawek i cie na to stac to hulaj dusza piekla nie ma.
    jesli nie wykorzystujesz sprzetu zawodowo to czy kupisz broncolora czy elinchrome'a bowensa czy tez duzo tansze elfo czy markolflasha - nie zauwazysz roznicy. poza gruboscia portfela oczywiscie.

Domyślnie

nie znam sie na lampach, ale w zakładce Szukaj wpisałem "lampy studyjne"
    wyrzuciło mi 54 wątki z odpowiedziami
    Tobie też polecam tak zrobić
    zanim zadasz pytanie, sprawdź czy odpowiedź na nie nie znajduje się już na forum
    pozdrawiam
    PS używam profesjonalnych elfo , więc inaczej nie pomogę

Domyślnie

Dzięki za odpowiedź.

Zrobiłem już wcześniej tak jak sugerujecie i wpisałem "lampy studyjne".
    Ale znalazłem dużo wątków o Elfo, Elinchrom, Sun-Boxach itd., ale bardzo mało informacji o Bowensie, a już żadnych o Brocolorze.
    Stąd moja prośba o pomoc.

Pozdrawiam
    rook

Domyślnie

Bowensa używa np. Sailor, są to lampki cieszące się doskonałą opinią. Do Broncolorów nie przyznawał się tutaj nikt, możliwe że ponieważ jest to b. kosztowny system nikt ich tutaj nie używa. Proponuję popytać na dpreview, amerykanów stać na najbardziej wymyślne zabawki...

Smile

Dziękuję za radę, czornyj. Popytam na dpreview.
    Sugestia sailora, że kupując tańsze zestawy nie zauważę różnicy też daje do myślenia.