Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: LR

Domyślnie LR

Witam
    Na początku przepraszam jeśli powtórzę inny post, mam do was parę pytań ( jestem laikiem )

1. Jaki Program, Czy Lightroom jest dobry ?
    2. Robię rawy potem wrzucam do LR zapisuje w JPG ( Bo Tiwów nie można wrzucać do Interentu, i trudno przeglądać w PC ) potem wrzucam do Irfana i Tylko zmieniwszy rozdzielczość
    3. Jak Dobrze robie, 2. To Powiedzcie mi Jak zapisywać te Fotki z LR żeby nie pozbyć się exifów ?
    4. Proszę mówicie do mnie jak do 4 latka, krok po kroku

Domyślnie

Jak na 4-latka to zagadnienia nieco za trudne, jak sądzę...

Ale LR to dobry program, to, ze zapisujesz do jpg to tez dobrze, opcja z zapisywaniem/kasowaniem exifów jest prawdopodobnie dostepna przy zapisywaniu jpg-ów (tak jest przynajmniej w PS )

A tak w ogóle, dla laików polecam najpierw lekturę podstaw obsługi , a również dowolną pozycję opisującą przebieg pracy (czyli workflow)
    I'm not always right, but I'm never wrong...

Domyślnie

Zadałem pytanie w jednej kwestii a Ty wskazujesz mi podręcznik LR.... Ja chce tylko 1 rzecz,.

Domyślnie

pozbywasz się exif'ów, bo w opcjach eksportu zaznaczyłeś w zakładce "Metadata" -> "Minimize Embedded Metadata" (w sensie zaznaczyłeś "checkbox"). Odznacz tą opcję (checkbox pusty) i zapisze Ci jpegi z danymi exif

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Michał Marczewski Zobacz posta
    Witam
    Na początku przepraszam jeśli powtórzę inny post, mam do was parę pytań ( jestem laikiem )

1. Jaki Program, Czy Lightroom jest dobry ?
    2. Robię rawy potem wrzucam do LR zapisuje w JPG ( Bo Tiwów nie można wrzucać do Interentu, i trudno przeglądać w PC ) potem wrzucam do Irfana i Tylko zmieniwszy rozdzielczość
    3. Jak Dobrze robie, 2. To Powiedzcie mi Jak zapisywać te Fotki z LR żeby nie pozbyć się exifów ?
    4. Proszę mówicie do mnie jak do 4 latka, krok po kroku
    1: dobry