Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Co to za ptak

Post Co to za ptak

Jak w tytule co to za ptaszek nawiedza moją posiadłość no i proszę o ocenę i krytykę czy się rozwijam czy stoję w miejscu jeśli chodzi o foty. Pozdrawiam i miłej krytyki życzę
    1.
    2.
    3.
    Nikon D5000 70-300 VR

Domyślnie

Tylko jeden ten kwiczoł? Dziwne... jedynkę chyba przeostrzyłeś po odszumianiu, trójkę chyba zbyt "odszumiłeś". 2 jest jak najbardziej ok, tylko ta gałąź odrobinę nie daje spokoju oczom...
    Jest 10 rodzajów ludzi, ci co rozumieją arytmetykę binarną i ci co jej nie rozumieją.

Domyślnie

Popełniasz wszystkie możliwe błędy -ale jesteś na dobrej drodze
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

Dzięki panowie za rady i podpowiedzi
    Nikon D5000 70-300 VR

Domyślnie

Nie chce zakładać nowego tematu więc wstawiam tutaj dzisiejsze foty po śniadaniu a Pan Kwiczoł na śniadaniu

4.
    5.
    6.

Ps. jeżeli źle zrobiłem obróbkę to może dacie wskazówki co i jak. np. Które suwaki ruszać których nie jak daleko je przesuwać itp.
    Nikon D5000 70-300 VR

Domyślnie

Widzę że zdjęcia od 4 do 6 tak samo kiepskie jak poprzednie a może nawet gorsze skoro nawet nikt nawet się nie wysila żeby komentować no nic będę próbował dalej
    Nikon D5000 70-300 VR

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Kamel112 Zobacz posta
    Widzę że zdjęcia od 4 do 6 tak samo kiepskie jak poprzednie a może nawet gorsze skoro nawet nikt nawet się nie wysila żeby komentować no nic będę próbował dalej
    Czy ty w ogóle te zdjęcia jakoś obrabiasz ? Czy tak prosto z puszki ?
    1 twoje

2 obróbka auto poziomy , auto kontrast , auto wyostrzenie - program PHOTO SCAPE / darmowy /

3 obróbka auto poziomy , auto kontrast , auto wyostrzenie, rozjaśnienie oka, wydobycie szczegółów w dolnej partii zdjęcia PS ELEMENTS 7

to Ci powinno dać do myślenia jak obróbka zmienia zdjęcie - nie ma wyjścia musisz zacząć się uczyć obróbki
    pozdrawiam
    Mariusz