Close

Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 60

Smile Pytanko d40 czy.....

Znowu być albo nie byc czyli nikon d40 czy Pentax ist DL2 +18-55 +50-200 ?

Wiem że forum jest tylko o nikonie ale... Szukam maszynki dobrej jakościowo, Pentax też jest japoński i do tego w takiej cenie z 2 szkłami!!! Porównując d40 to ma chociażby wiecej pól autofokusa. Pytanie kieruję do speców, prosze napiszcie w co warto zainwestować, nie biorę pod uwagę d50 i d70s powód cena i wielkość, pozdrawiam
    www.marekpauli.com - zapraszam miłośników podróżowania

Domyślnie

przy tego typu konstrukcjach nie sugerowałbym się pierdołami typu "ilość pól AF"
    N16-35/N24-70/N70-200VR2/N24/N105VR/N400VR/Z40/Z24-120S/Z70-200S/V16/TT75/T28-75G2
    D800/D500/D4s/Z6/Z63/Z9

pozdrawiam
    Paweł

Smile Jestem laikiem w lustrzankach

please nie rugajcie mnie tylko poradźcie.....

Domyślnie

wątków w tym temacie powstało circa: 40 więc nic nowego nie wymyślimy tutaj...

Pamiętaj że piszesz na forum NIKONA, ale i tak polece D40 - nie mam, duzo czytałem o tym aparaciku i jest to bardzo udane maleństwo - dla mnie to raczej małpka taka - ale jednak lustro...jeśli cena gra dużą role i chcesz lustro to bierz D40 (chociaż dołożysz 300zł i masz już półprofesjonalne D70s) - Twoja wola

powodzenia!

Smile Chodzi głównie o to że za cenę...

2100 mamy pentaxa porównywalnego z d40 wraz z dwoma obeiktywami dlatego zapytałem sie na forum tutaj czy polecacie tego pentaxa może ktoś miał z nim doświadczenia, oto link do jego parametrów
    http://www.allegro.pl/item154877406_...ce_krakow.html

Domyślnie

to może lepiej będzie zapytać na forum pentaxa jak się sprawuje, tam będziesz miał większe szanse na znalezienie użytkownika tego Pentaxa...

Domyślnie