Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: H2o

Domyślnie H2o

Hej

Zostałem poproszony przez koleżankę, bym pomógł jej zrobić zdjęcia kropli. Temat nie jest może zbyt pasjonujący i pewnie banalny, ale każda okazja jest dobra, by wyciągnąć aparat.
    Zdjęcia robione wspólnie.

P.S. Temat okazał się dla mnie z 5x trudniejszy, niż się początkowo spodziewałem...

1

2

3

4

5
    Nikon D69 Turbo.

Domyślnie

Nooo, kolego świetnie wykorzystałeś zalety sprzętu - trudno jednoznacznie jest wskazać zdjęcie to najlepsze. Świetna kolorystyka i GO. Odbiór absolutnie na plus.
    pozdrawiam
    Mariusz
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

5 i 3 to doskonała kolorystyka, ale coś mi nie pasuje z GO - niby fajnie, że taka mała ale chyba lepiej byłoby gdyby była większa 1 i 4 sprawiają wrażenie całkowicie nieostrych a 2 zbyt kulista jak na równię pochyłą, przez co traci rzeczywistość.
    Jest 10 rodzajów ludzi, ci co rozumieją arytmetykę binarną i ci co jej nie rozumieją.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez evilseed Zobacz posta
    5 i 3 to doskonała kolorystyka, ale coś mi nie pasuje z GO - niby fajnie, że taka mała ale chyba lepiej byłoby gdyby była większa 1 i 4 sprawiają wrażenie całkowicie nieostrych a 2 zbyt kulista jak na równię pochyłą, przez co traci rzeczywistość.
    4 - jest wspaniale malarska i kolorystyka zarąbista z uwydatnionym kontrastem na kropli. Ekstremalna ostrość jest dobra do ptaszków )
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

3, 4, 5 świetne

Domyślnie

Dzięki za wypowiedzi :]

Fakt, jedynka jest w tym wypadku skopana zbyt małą głębią ostrości, ale jeśli idzie o trójkę, to efekt jest zamierzony. Mała GO i bokeh to główny cel tego zdjęcia. Wersja z mocno domkniętą przesłoną poszła do kasacji jeszcze na etapie puszki - nuda.
    A i faktycznie, jak patrzę na piątkę, to chyba w tym wypadku większa GO ciekawiej uwidoczniłaby fakturę.