Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Domyślnie Under Construction Jam

Jesienny jam w Tarnowskich Górach, którego organizatorem był locales Marek 'Maro' Łebek. Na imprezę wpadła cała śmietanka polskiego dirtu, zarówno MTB jak i BMX, także nie mogło zabraknąć naprawdę dobrych trików. Do wyboru była linia trzech dirtów lub step up, a wszystko to przy pięknej słonecznej pogodzie, która wszystkich pozytywnie zaskoczyła. WYNIKI Amator: 1. Karol 2. Kluchator 3. Dawid Wajs Pro: 1. Piotr Leszczynski 2. Roteiro 3. Maciej Małas Najlpeszy przejazd na hopkach należał do Roteira. Zawody sponsorował Dartmoor

a cała relacja klasycznie u mnie na www:
    http://www.tommysuperstar.com/galerie.php?galeria=177

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Domyślnie

Szczerze mówiąc nie znam się na tego rodzaju fotografii, ale zdecydowanie wolałbym gdyby było ciemniej, ostrzej i bardziej kontrastowo.
    Kadry również nie zajmują.
    Nikon

Domyślnie

Dla mnie 4 i 8, choć na tej ósemce trik jakiś takoś niedociągnięty. Taka po prostu relacja - nie powala ale zawody to zawody - foci się tysiunc razy gorzej.

Domyślnie

Ja wolałbym ciaśniej i bliżej. Byłem na czymś takim we Wrocku. Zajefajna zabawa

Domyślnie

ostrzej??-że co ostrzej ?
    generalnie chciałem pokazać jesień i ciepłe niskie słońce świecące cały dzień, także ciemniej/kontrastowo bardziej by popsuło klimat i stworzyło zupełnie inną pogodę - tak tam było i tak to widać
    co do ciasnych kadrów to ja takich nie lubię, a dodatkowo tu aż się prosiło pokazać więcej - tzn całe otoczenie, a nie tylko ridera na tle chaszczy

Domyślnie

dla mnie na maksa dobre zdjęcia!
    FX D4s || D700 || 16mm f2.8 || AF 50mm f1.8 || AF-S 70-200 f2.8 VR || AF-I 300mm f2.8 || SB-800

Domyślnie

1 i 3 -- swietne...
    D3s, D3, D800 | 14-24, 24-70, 70-200 VR2, S 35/1.4, N 50/1.4D, S 85/1.4, T 90Di, PC28 | SB910, SU800, PIXEL KING | Man 055 ProB + 410 | LowePro 650, Tamrac exp 8x
    www.SALDAT.pl

Domyślnie

4 wymiata