Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Prawie jak SEKTA 1600

... słoneczko od rana ,,tak waliło po oczach" że na niskim ISO prawie długie czasy mi się skończyły jak jechałem powyżej f7,1 i wtedy przypomniało mi się zdjęcie mokrolota MISTRZA SEKTY z ISO1600. No cóż - poklepałem nikosia w gripa i mówię do niego - uwierz w siebie - dasz radę. Sigmę skręciłem w okolicach 300 bo powyżej to najlepiej jej mgła wychodzi. Co wyszło to wyszło oceńcie sami. No cóż D90 to nie hasell żeby on za symulował przynajmniej pełną klatkę jak w D700 ale to chyba tyż nie możliwe. Sigma niestety też nie potrafi być nikorkiem 400/2,8. A mnie do kolegi Sekty też sporo brakuje - wszak ja amator. To oceniajcie - tylko bez bólu proszę
    1

2

serdecznie pozdrawiam
    Mariusz
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

Domyślnie

1-ka jest ok, zarówno technicznie, jak i kadrowo. 2-ka niestety już nie, choć czysto w tle
    D300 | T 17-50 | SB-600 | N 300/4 AF-S | N 35/1.8G AF-S| N 85/1.8G AF-S | N 70-210/4 AF
    Waldemar Woźniak www.waldemarwozniak.pl
    l
    http://wld-art.pl

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez wld Zobacz posta
    1-ka jest ok, zarówno technicznie, jak i kadrowo. 2-ka niestety już nie, choć czysto w tle
    Waldku, otwieram link dobrze Ci znany /www.waldemarwozniak.pl/ i widzę to do czego powinienem dążyć. To mój pierwszy sezon z ptakami - nie jest łatwo szczególnie obróbkowo. Za radą Zbysiora skróciłem dystans do ptaków na tyle że N70-300 wraca do łask. Ptaki to trudny temat - ale wciągający.
    pozdrawiam

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez wld Zobacz posta
    WLD, Stary, w końcu zmieniłeś to zdjęcie! Od razu Cię teraz polubiłem.
    Nie jest trudno zrobić takie zdjęcie, trudniej jest znaleźć takie miejsce
    D700 | D70s | Canon G9 | Nikkor 24-70mm 2.8 | Nikkor 16mm 2.8| Sigma 18-50 f2.8 | Sigma 70-300 f4-5.6 | SB800 | Manfrotto|

Domyślnie