Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Sikory 3.

  1. #1

  2. #2

    Domyślnie

    Jak dla mnie rewelacja.Fajnie się przenikają kolory w tle.

  3. #3

    Domyślnie

    Bardzo fajne masz te foteczki, podobają mi się. Fajne dla oko, nic nie przeszkadza

  4. #4

    Domyślnie

    Ładnie, ładnie kolego - dawaj więcej - jaki obiektyw i ekspozycja?
    pozdrawiam
    D3300S, parę N i jestem amatorem
    http://razza.fmix.pl

  5. #5

    Domyślnie

    Jak dla mnie cienizna. Ostrość nietrafiona. Na trzecim zdjęciu BB do dupy, a tło to jakiś kiepski gradient z PS-a.

    EDIT: Zapomniałem dopisać, że mało kontrastowe. Obróbka poległa.

  6. #6

    Domyślnie

    3 mi się najbardziej podoba.

  7. #7

    Domyślnie

    zdjęcia robione przy karmniku ?

    nie znam się ale osobiście wolałbym ciekawsze tło.
    Nikon D300, Nikkor 18-55, Nikkor 35 1.8G, Nikkor 50 1.8D, Sigma 150 2.8, Sigma 70-300 APO, SB-800, Manfrotto 055XPROB + 804RC2

  8. #8

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hipcio_stg Zobacz posta
    Jak dla mnie cienizna. Ostrość nietrafiona. Na trzecim zdjęciu BB do dupy, a tło to jakiś kiepski gradient z PS-a.

    EDIT: Zapomniałem dopisać, że mało kontrastowe. Obróbka poległa.
    Ze wszystkim mogę się zgodzić są to moje pierwsze karmnikowe.Nie wiem czy kiedyś fociłeś Tele bo nie masz pojęcia o rozmyciu na tego typu szkłach-powiem tylko tyle Jesienne liście klonu w oddali.Nie usprawiedliwiam się bo wiem że pospieszyłem się z wrzucaniem fotek.Ale ten gradient z PSa nie powiem zaskoczył mnie troszke.Obróbka to kadrowanie ,zmniejszenie, wyostrzanie ,poziomy i lekkie odszumianie żadnych filtrów w fotach nie było!!!!

  9. #9

    Domyślnie

    Jedynka podoba mi się najbardziej. A tło...bajka
    D300+MB-D10| N18-55 | 35/1.8 | 50/1.8 | SY85/1.4 | SB-900 | Flipside 400 | MF 055XPROB | 2x YN 560 | RF-602 | F&V |

  10. #10

    Domyślnie

    Cała seria bardzo przyzwoita.