Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Domyślnie Konfiguracja Wifi

Męczę się od południa, mam już dość. Jeśli jest na sali ktoś kto się na tym zna, proszę o pomoc i ukrócenie mojej męki

W czym problem:

Mam internet z telewizji kablowej, podłączony poprzez modem Thomson TCM420 do routera wifi Linksys WRT54GC. Do tego podłączony przez kabelek komputer stacjonarny - wszystko śmiga i jest ok.

Chcę do tego podłączyć laptopa przez wifi - robię wszystko wedle wszystkich instrukcji, ale nie działa. Laptop wykrywa sieć ale nie potrafi się z nią połączyć. Pamiętam, że kiedy po raz pierwszy ustawiałem tą konfigurację (jakoś 2 lata temu) równiez robiłem to 3 dni aż w końcu mi się udało - chyba kombinowałem coś z klonowaniem IP, maskami... - niestety nie znam się na tym a moje dzisiejsze próby znalezienia czegoś w internecie nie przyniosły rezultatów.

Będę wdzięczny za każdą wskazówkę...
    D200 MB-D200 D60 | 35 85 | SB-800

Domyślnie

Skoro klonowałeś jak sądzę MAC a nie IP kiedyś to znaczy że operator internetu dopuszcza do internetu komputer z kartą o danym MACu. Nie wiem jak w twoje kablówce ale w Aster City da się za pomocą webowego konfiguratora dodać drugi adres MAC. Może to jest twój problem. Odezwij się do swojego operatora i zapytaj się czy można dodać drugi adres MAC.

Domyślnie

Oczywiście chodziło mi o klonowanie MAC.

Z ttym dodaniem drugiego adresu u dostawcy może być problem, wolałbym to załatwić "u mnie"...

Domyślnie

Laptop w ogóle nie łączy się z tą siecią bezprzewodową czy łączy się ale nie dostaje IP?

Domyślnie