Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: D50 vs D60

Domyślnie D50 vs D60

Witam szanownych kolegów. Jestem na forum nowy więc jeśli się pomyliłem z działem proszę nie usuwać postu tylko przenieść w odpowiednie miejsce.

Tak więc na początek mam taką sprawę z wybraniem odpowiedniego modelu aparatu i myślę, że jest tu na forum wielu doświadczonych osób i pomogą mi się zdecydować.

Nie jestem zawodowym fotografem tylko amatorsko robię zdjęcia.

Zastanawiam się nad zakupem Nikona D50 lub D60 + jakiś obiektyw. Co Wy na to, jakie opinie o tych aparatach?? (Finansowo aktualnie tylko na ten sprzęt mogę sobie pozwolić).

Co do obiektywu jaki polecacie??

Domyślnie

A jaką kwotą na całość dysponujesz? D50 mnie nie przekonuje ze względu na miniaturowy wyświetlacz a D60 na brak śrubokręta Ale ja chyba wybrałbym D60 jako że jest to nowsza konstrukcja. Ale musisz się liczyć z tym że będziesz zmuszony kupować obiektywy z silnikiem a co za tym idzie w wielu przypadkach droższe
    Nikon FX

Domyślnie

no ok to co byś polecił?? cena 1600 -1700 ew. coś nieco można dołożyc

Domyślnie

to może d80 z obiektywem 18-105. Może wyjdzie drożej ale myslę że będzie to już fajny zestaw. Ewentualnie D60 + 18-105. Obiektyw ten ma silnik a za zaoszczędzoną kasę kupiłbym 35 1,8 lub jakąś lampę

Wszystko zależy od szkieł jakie chciałbyś mieć
    Nikon FX

Domyślnie

ja za swoje Body D80 w Kwietniu zapłaciłem 1400zł szkło 18-55 VR 250zł i na sam początek coś masz, szkło bez szału ale jest, jednak jeśli wybierasz tylko między D50 a D60 to wybrał bym D50, śrubokręt to chyba tak duży plus, że przeżyjesz małe LCD, potem z tego możesz skakać na D90 mając już szklarnię Nikkora dajmy na to, obiektywy tańsze są i w ogóle. Śrubokręt bardzo wielki plus na pewno większy od paru lat nowszej konstrukcji

Domyślnie

apropo na naszej giełdzie forumowej masz D80 za 1200

Do tego 18-105 chyba około 500 zł i masz fajny zestawik już