Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Pasikoniki...

Domyślnie Pasikoniki...

Dwa upolowane przeze mnie pasikoniki, muszę przyznać, chyba należą do grupy najbardziej cierpliwych modeli:
    1.

2.
    Pozdrawiam, Michał!
    BLOG

Domyślnie

To są koniki polne, przedstawiciele rodziny Acrididae. Pasikoniki to przedstawiciele Tettigonidae, zupełnie innej rodziny w rzędzie prostoskrzydłych (Orthoptera). Sorry, ale jako entomolog nie mogłem się powstrzymać :>

Mój typ to 1. Dobry kadr i kolory. Na 2 fajnie byłoby mieć owada w całości w GO. A koledzy pewnie jeszcze dodadzą za ostre światło
    Pozdrawiam, Dariusz Kucharski
    | DA | WWW | Blog |
    D800 D300s | N14-24G N24-70G N70-300VR T150-600 N60D N85PC N105D Trioplan100 Takumar28 Σ10-20mkI T17-50mkI | SB-900x2 Manfrotto 055xprob 322RC2 +duperele

Domyślnie

Nie znam się na tym, ale w pełni to rozumiem, bo przed niektórymi rzeczami sam nie mogę się powstrzymać (np. ortografia), a noi chciałem dać w tytule, że to są koniki polne, ale coś mnie podkusiło do paskikoników :P Pozdawiam!
    Pozdrawiam, Michał!
    BLOG

Domyślnie

kolorystycznie ok, światełko mz mogłoby być bardziej miękkie. Szkoda, że jedynkę albo kompresja zjadła albo wysokie iso
    Pozdrawiam
    Adamson

Domyślnie

Kompresja, fota robiona za dnia z lampą dlatego ISO niskie, ale za ostre światełko. Pozdrawiam!
    Pozdrawiam, Michał!
    BLOG

Domyślnie

Ja też niestety należę do porfiryków, którzy mają alergię na ostre słońce, ale gdyby kadrować nieco szerzej jedynkę, to byłaby technicznie naprawdę świetna! Można by nawet przymknąć już oko na to światło. Fajna ostrość.

Domyślnie

Wielkie dzięki Atrax może faktycznie masz rację co do kadrowania tego zdjęcia Ale niestety już nie ma odwrotu A ostrość zawdzięczam mojemu Heliosowi 44m-4 na prawdę się sprawdza
    Pozdrawiam, Michał!
    BLOG

Domyślnie

Tym większe gratulacje!
    Sam miałem trochę prób z Heliosem, ale moje początki były tragiczne - zerowe, wówczas, umiejętności.

Domyślnie