Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Domyślnie NPU (nikon pro user)

Czy mozna zarejestrowac sie jako NPU ? Nie znalazlem informacji na www.nikon.pl
    D700,F5, D200

Domyślnie

NPU http://www.nikon.se/sv_SE/pro/pro_main.page?lang= jest to na szwedzkiej stronie nikona
    D700,F5, D200

Domyślnie

NPU/NPS zgodnie z tym co jest na stronie w Szwecji to musisz udowodnić, że jesteś zawodowym fotografem np. legitymacja prasowa, musisz mieszkać i wykonywać swój zawód w Szwecji, posiadać minimum 2 z wymienionych puszek (F6, D2X, D2H, D2Xs, D2Hs, D3, D3x, D200, D300, D700) oraz trzy inne profesjonalne produkty Nikona (objektywy, lampy). Więc sam odpowiedz czy możesz się zarejestrować!

Pozdrawiam

Domyślnie

Chodzilo mi tylko o to ze nie we wszystkich krajach mozna stac sie czlonkiem NPU. Pytanie czemu.

P.S wystarczylo tylko ze zarejestrowalem body i flash a czlonkostwo samo sie aktywowalo ( nie jestem profesjonalnym fotografem nie musialem miec legitymacji prasowej)

Pozdrawiam
    D700,F5, D200

Domyślnie

Ja tylko przytaczam to co na stronie www.nikon.se jest napisane. Na początku piszesz czy można się zarejestrować, teraz piszesz, że samo się aktywowało. Nie znam sytuacji w każdym kraju, ale wiem, że są różnice i różne wymagania sprzętowe w zależności od kraju i już dużo tutaj na forum o tym było wspominane. Skoro aktywowało Ci się członkostwo to chyba nie ma na co narzekać, wiele rzeczy można zrobić w Szwecji łatwiej, chociaż ciągle uważam, że to "dziki" kraj

Pozdrawiam

Domyślnie

programu NPU w Polsce nie ma, jest w UK i jak widze koledzy pisza wyzej tez w Szwecji

czym sie rozni NPU od NPS - dla kazdego z nich sa inne wymagania sprzetowe (co trzeba posiadac), zasadnicza roznica jest taka, ze NPS w UK musi wykazac stosownymi dokumentami ze ponad 50% dochodow osiaga z fotografii
    w przypadku NPU tego wymagania nie ma (sam posiadam karte NPU UK)

co daje, przede wszystkim priorytetowy serwis, reszta to gadzety

Domyślnie