Close

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Maty masujące

Domyślnie Maty masujące

Drodzy forumowicze,
    Ponieważ od dłuższego czasu doskwiera mi kręgosłup, szczególnie w odcinku lędźwiowym, pomyślałem o zakupie maty masującej zakładanej na fotel. Oglądałem takie maty, a nawet relaksowałem się na nich, w sklepie dla idiotów. Przypadła mi do gustu mata firmy HoMedics ale nie pamiętam symbolu. Kosztowała 699zł, z takim zgrabnym czarnym pilotem, z masażem Shiatsu, rolling i wibracyjnym oraz podgrzewaniem. Nie znam się kompletnie na takich matach a pomyślałem, że takie coś byłoby niegłupie na moje dolegliwości.
    Zatem pytam szanownych forumowiczów o zdanie na temat sensu kupienia takiej maty, a jeśli ów sens jest, o polecenie konkretnej firmy a może modelu.
    Z góry dziękuję

Domyślnie

Witam,
    Moja matka posiada matę tej firmy i z tego co mogę powiedzieć to masaż jest świetny i relaksujący ale po dwóch miesiącach awarii uległ mechanizm masujący kark. Kule, które się w nim poruszają strzelały i jakby o coś tarły. Materac został oddany na gwarancję gdzie go naprawiono (naprawa trwała miesiąc). Teraz po upływie 9 miesięcy od zakupu dolny mechanizm piszczy i zgrzyta więc znów czeka go serwis. Materac używany jest 1-2 razy w tygodniu więc to raczej nie wina nadmiernej eksploatacji.

Domyślnie

Może ta firma to akurat nie najlepszy wybór. A może ktoś polecić inną firmę?

Domyślnie

Nie testowałem mat, ale również mam problem z kręgosłupem w odcinku lędźwiowym.
    Poszedłem do lekarza, dostałem skierowanie na "Szkołę pleców", poszedłem na dwie sesje z terapeutą + dostałem zestaw ćwiczeń. Po tygodniu zapomniałem, że mam kręgosłup, nic mnie nie boli. Koszt jednej wizyty u terapeuty to ok 20 zł (w Centrum Medycznym Damiana) - w innych centrach może być taniej lub drożej (medicover to 69 zł) - NFZ 0zł (tylko nie wiem jak z oczekiwaniem).