Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Smile Konwerter FishEye

Chcialbym zakupic najlepiej jakis obiektyw (fisheye) ale one sa jak dla mnie bardzo drogie, wiec szukam jakis konwerterow fisheye takich zeby pasowaly do nikona D5000 z obiektywem 18-55mm, najlepiej zeby bylo to cos podobnego w efekcie do obiektywu samyang 8mm http://allegro.pl/samyang-8mm-f-3-5-fisheye-nikon-d5000-d90-d700-d60-i1216896538.html

Piszcie co polecacie bardzo mi jest to potrzebne!!!

Z góry dzięki

D70s, kilka słoików i chęci do nauki

Domyślnie

niczego tańszego od Raynoxa dcr-fe180pro nie polecam

Domyślnie

Nie ma niczego tanszego i godnego uwagi: http://www.skapiec.pl/site/cat/47/comp/531213
    Konwertery sa dla kompakciarzy.

Domyślnie

Jestem całkowicie zielona jeśli chodzi o fotografię, ale lubię bawić się moim D40.
    Chciałabym uzyskać efekt rybiego oka, lecz nie stać mnie na obiektyw.
    Więc zadowolił by mnie taki efekt :
    http://img.loveit.pl/obrazki/2011122...ec2302f49.jpeg
    Wiem, że jest to zasługa nakładki, ale gdzie mogłabym ją dostać, jaka pasuje do mojego D40 i jaki jest jej koszt ?
    Dotychczas gdy chodziłam po sklepach 'Nikon' i pytałam o takie cudo, pani wytrzeszczała oczy i nie wiedziała o co ją pyta.

Domyślnie

Takie cos da sie zrobic programem graficznym. Coraz wiecej ich ma efekt rybiego oka.
    Chcesz tania nakladke to licz sie z koszmarna aberracja (duzo fioletu na fotach).

Dobre adaptery sa drogie i nieoplacalne. Obiektywy sa chyba lepsza opcja. Uzywany samyang jest OK (mozna odsprzedac bez straty), ale nie daje efektu kola. Musisz uscislic jaki fisheye cie interesuje. Samyang to diagonalny, a z kolem to z ang. circular fisheye. W drim przypadku jest tylko sigma 4,5mm, ktora jest baaaardzo droga.
    adapterow to tylko raynoxy (jakosc), ktore maja gwint 52mm lub wiekszy, bo mniejsze sa do kompaktow i kamerek.
    Ostatnio edytowane przez pioter m ; 18-02-2012 o 13:46

Domyślnie

Nie robi mi to różnicy, bo chodzi o zdjęcia ze znajomymi z imprez itd.