Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Domyślnie Sylwia studyjnie...

Zapraszam do obejrzenia i pozostawienia wskazówek... na przyszłość

1.

2.

3.

4.

I dwa o nieco odmiennej obróbce

5.

6.

Domyślnie

Naprawdę podoba Ci się obróbka na 5 i 6 ?

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez prz3mo Zobacz posta
    Naprawdę podoba Ci się obróbka na 5 i 6 ?
    Niewłaściwe pytanie bo czy pokazałbym to, gdyby mi się nie podobało? Po prostu próbuję różności i tyle.

Domyślnie

5 i 6 bym wyrzucił, jakoś dziwnie mi wygląda modelka przy tej obróbce. A poza tym zdjęcia fajne (ale ja jestem amatorem więc się tak nie znam)

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez jerezano Zobacz posta
    Niewłaściwe pytanie bo czy pokazałbym to, gdyby mi się nie podobało? Po prostu próbuję różności i tyle.
    Wiesz jak ja czasem robię ? Gdy obrobię jakieś zdjęcie w niekonwencjonalny sposób to odkładam je na jakieś czas i na przykład na drugi dzień staram się na nie spojrzeć OBIEKTYWNIE Czasem się okazuje, że wtedy wywalam do kosza

Domyślnie

Dla mnie 3 pierwsze. Obróbka na 5 i 6 nie podchodzi mi, choć innym może się podobać.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez prz3mo Zobacz posta
    Wiesz jak ja czasem robię ? Gdy obrobię jakieś zdjęcie w niekonwencjonalny sposób to odkładam je na jakieś czas i na przykład na drugi dzień staram się na nie spojrzeć OBIEKTYWNIE Czasem się okazuje, że wtedy wywalam do kosza
    Może spróbuję Twojej metody... Ale mnie się na razie podoba - obrabiałem wczoraj - to już prawie 2 dni!
    OBIEKTYWNIE nigdy nie patrzysz na swoje "dziecko" - nie da się

Domyślnie

fajne światło, fajna modelka, fajny ciuch, ale... 2 i 4 robiłeś na stojąco, stąd dziwna perspektywa i zniekształcona sylwetka
    dwie puszki, kilka słoików, świeczka i... scyzoryk

Domyślnie

ładna modelka, ciekawe stylizacje. W sumei fotki ok,ale te po obrobce-tragedia

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez qooba Zobacz posta