Close

Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Domyślnie Trochę z Karpacza

Witam. Jako że właśnie wróciłem z urlopu z pełną kartą w aparacie, to postanowiłem pokazać parę moich wypocin. Nie jestem żadnym tam profesjonalistą, lubię robić zdjęcia i tyle, dlatego uważnie bedę się przygladał waszym reakcjom. Zdaję sobie sprawę że moja technika nie jest idealna, w dodatku jestem... leniwy - przyznaję się bez bicia, Photoshopy i inne programy w tym stylu są nie dla mnie. Aktualnie jak mi się chce, to bawię się z PhotoScape.
    No to lecimy:
    1.Pielgrzymy

Rozmowny Awatar cialat
    Miasto
    Reńska Wieś/Kędzierzyn-Koźle

Domyślnie

Uwielbiam klimat Karkonoszy miejscówki fajne fociłeś ale nie o tej porze co trzeba

na 4 widoczny jest BAR NA KOPIE dostać się tam można z samego Karpacza wyciągiem

pozdrawiam

Nic tak nie niszczy organizmu, jak długotrwała fizyczna bezczynność" - ARYSTOTELES

Domyślnie

No ja dzień wcześniej trafiłem do innego baru... i trochę mi się przysnęło tego dnia

Rozmowny Awatar cialat
    Miasto
    Reńska Wieś/Kędzierzyn-Koźle

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez ocean Zobacz posta
    No ja dzień wcześniej trafiłem do innego baru... i trochę mi się przysnęło tego dnia
    no jak tam jadę to tylko wysoko w góry rano po spożyciu ... lepiej się wstaje ...

pozdrawiam

Nic tak nie niszczy organizmu, jak długotrwała fizyczna bezczynność" - ARYSTOTELES

Domyślnie

Photoshopy i inne programy w tym stylu są nie dla mnie
    Też lubię te rejony , byłem tam pare razy.
    Na trójce fajny klimacik
    D90 , N18-105 , V58 1.4 , N50/1.8 AF, SB700 , miłość do przyrody.

Domyślnie

Miło jest patrzeć i delektować się widokiem Karkonoszy.
    Jeżdżę w rejony Karpacza,Jeleniej Góry co roku i odkrywam nowe nie odwiedzane przeze mnie miejsca do zwiedzania i focenia.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez kewlas Zobacz posta
    Też lubię te rejony , byłem tam pare razy.