Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: totalny amator

Talking totalny amator

wstawiam secik początkującego i co ja robię źle? konstruktywne komentarze jak zawsze mile widziane
    1

2

3 Wiem brak ostrości

4

5

6

7 No i mały bonusik"-P ale tu kadr do oceny bo ostrość poszła w las...
    Tomek
    Nikon DXX + szkiełko+ drugie szkiełko + trzecie... świtełko i jakieś tam klamoty

Domyślnie

Mimo, że jestem totalnym początkującym dodam kilka komentarzy...

2: widać, że użyłeś lampy. Cienie od flasha - a to niedobrze... Poza tym nie doświetliłeś twarzy tylko nogi, a na kolanie dziwne kolory
    6: chyba doświetliłbym twarz.

5 MZ najlepsza.
    Jak na początek to całkiem w porządku
    D200 i kilka szkieł

Domyślnie

Dziwi mnie że zdjęcia nie zostały usunięte już w aparacie, no ale jeżeli zdecydowałeś się już je tu zamieścić myślę że należy Ci się szczera recenzja, tak aby następne zdjęcia miały przynajmniej znamiona przemyślanych.

I, tak:

* W zasadzie na każdym ze zdjęć ostrość mówiąc twoimi słowami "poszła w las" a raczej wystrzeliła w kosmos. Bo nawet tam gdzie ta ostrość jest to nie to podkreśla co powinna, przyciągając wzrok na niedoróbki.

* W zasadzie wszystkie ze zdjęć mają tragiczną obróbkę, aż się boję zapytać jakimi manipulacjami doprowadziłeś do takich rezultatów. Podkreślę jedynie ciekawe artefakty na łydce + świecąca dłoń na 4'ce oraz błękitna płaska twarz na większości (pamiętaj ! w dzień lampą się doświetla a nie oświetla szczególnie jak używasz lampy wbudowanej)

* No i przyszła pora na same ustawienie modelki, i tak pomijając toaletowe zgięcie w pół na 4, ciężko mi się doszukać sensu w pozycjach jakie przybierała modelka. Reasumując myślę ża na kilku ze zdjęć sprawę może nie uratowała by ale napewno pomogla by mała głębia ostrości (tuszując pewne niedociągnięcia).

Tak więc pstrykaj dalej ale z głową (myśląc przed zrobieniem zdjęcia o tym co chcesz uzyskać).