Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Kamil

to
    Gość

Domyślnie Kamil

Witam,

do tego działu wrzucam w zasadzie po raz pierwszy. Nie ukrywam, że do tej pory nic w tym dziale nie pokazywałem w obawie przed... krytyką... Z tego co widzę, niektórym tutaj się nieźle obrywa, chociaż wrzucają fajne foty... No ale widocznie nie znam się, skoro pojawia się krytyka. A żeby się nauczyć, trzeba dostać najpierw baty.

Zacznę od faceta. Kamil. Fotki Z zeszłego roku. D50 + N50/1.8

1.

2.

Dzięki z góry za wskazówki.

Tomek

Domyślnie

Za ciasne kadry -- mam wrazenie, jakbys staral sie poobcinac je idealnie tak, zeby zmiescily sie tylko interesujace Cie fragmenty postaci. Bardzo brakuje oddechu...
    Same zdjecia tez przydalyby sie wieksze (chodzi o rozmiary w pikselach).
    D3s, D3, D800 | 14-24, 24-70, 70-200 VR2, S 35/1.4, N 50/1.4D, S 85/1.4, T 90Di, PC28 | SB910, SU800, PIXEL KING | Man 055 ProB + 410 | LowePro 650, Tamrac exp 8x
    www.SALDAT.pl

Oszczędny w słowach
    Miasto
    Wielkopolska

Domyślnie

2 jakby mało ostra.
    daj 800px w najdłuższym boku
    Nikon D90 l 18-105 VR l N50/1.8 D l Metz 48 AF-1 l Velbon Maxi 347GB l

to
    Gość

Domyślnie

Ciasne celowo - no lubię ciasne kadrowanie
    Brak ostrości na dwójce nie jest typowym brakiem ostrości. Przy f2.0 jest dosyć miękko i tak miało być.

Fotki faktycznie małe w pixelach. Miałem gotowce na maxmodels przygotowane, a tam za dużych nie można wrzucać, bo są zaraz interpolowane przy wyświetlaniu i lipnie to wygląda.

Dzięki za uwagi

Domyślnie

Jedynka jest spoko, dwójka za ciasno trochę i czubek głowy zlewa się z tym czymś ciemnum z tylu, troche dziwnie to wygląda. Ogólnie ok.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez _tomek_ Zobacz posta
    Ciasne celowo - no lubię ciasne kadrowanie
    Malo kiedy dobrze to dziala na zdjecie.
    D3s, D3, D800 | 14-24, 24-70, 70-200 VR2, S 35/1.4, N 50/1.4D, S 85/1.4, T 90Di, PC28 | SB910, SU800, PIXEL KING | Man 055 ProB + 410 | LowePro 650, Tamrac exp 8x