Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    kina98
    Gość

    Domyślnie przedwojenny doktor

    witam
    ...krótko mówiąc potrzebuje to zdjęcie na poniedziałkową akademie do szkoły. Dla mnie to zbyt mało czasu żeby ją "zrobić" bo jestem w tym zielony a i efekty zapewne będą mizerne więc ...patrzac na poprzedni post pt."teściowa" osmieliłem sie prosić Was o pomoc. Fotka jest zeskanowana z książki i niestety w takim stanie.
    POzdrawiam

    http://img143.imageshack.us/img143/1940/88148281.jpg
    Ostatnio edytowane przez kina98 ; 23-04-2010 o 18:45

  2. #2

    Domyślnie

    Tylko, że w tamtym wątku zdjęcie miało jakiś w miarę przyzwoity rozmiar, a Ty wrzuciłeś w formie znaczka pocztowego.
    pozdrawiam
    Tomek

  3. #3
    kina98
    Gość

    Domyślnie

    Myślałem że na kompach sie troche znam tzn kopiuj wklej i takietam ale jak widać tylko tak mi sie zdaje. Niiby czytałem jak wstawić fotke ale chyba leży u mnie czytanie ze zrozumieniem. Może Twoje pismo zrozumiem ...
    może teraz?

    http://img217.imageshack.us/i/60577078.jpg/
    Ostatnio edytowane przez kina98 ; 23-04-2010 o 19:17

  4. #4

    Domyślnie

    Nie chodziło mi o to, że nie wstawiłeś zdjęcia na forum. Kliknąłem sobie na link, ale pod tym linkiem właśnie jest bardzo małe zdjęcie. W ogóle praca na takim małym obrazku jest bez sensu, a jak jeszcze jest to obrazek tak bardzo kiepskiej jakości to raczej nie licz na to, że ktoś doprowadzi to zdjęcie do podobnego efektu, jak w wątku o teściowej.
    pozdrawiam
    Tomek

  5. #5
    kina98
    Gość

    Domyślnie

    wiem wiem na cuda nie liczyłem bo widze stan tej foty. Sądziłem że chociaż troszke da sie polepszyć. Może więc z innej strony... czego użyć w Ps żeby hmmmm po powiększeniu "dało sie ogladać"...

  6. #6

    Domyślnie